ناپدیدشدن مرموز راننده اسنپ

مرد جوان که به عنوان راننده اسنپ کار می‌کرد از 16 ماه پیش به طرز مرموزی مفقود شده است.

ناپدیدشدن مرموز راننده اسنپ

به گزارش زنهار، ۱۶ماه از آخرین روزی که محمد سر کار رفت و بعد از رسیدگی به حساب و کتاب شرکت، برای درآمد بیشتر گوشی خود را روشن و مشغول کار در اسنپ شد، می‌گذرد. در این مدت او ناپدید شده و تلاش خانواده‌اش برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است.

 ۲۰فروردین سال۱۴۰۱ محمد احمدیان بعد از این‌که از شرکتی که به‌عنوان حسابدار کار می‌کرد، خارج شد؛ با گوشی خود و از طریق برنامه اسنپ مسافری گرفت و مشغول شغل دومش شد. بعد از آن به طرز مرموزی ناپدید شد و در این مدت تلاش همسرش برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است. همسر محمد در گفت‌وگو با جام‌جم در مورد مفقود شدن او گفت: ما چهار سال قبل با یکدیگر ازدواج کردیم و به خاطر وضع خوب پدر همسرم در طبقه سوم ساختمان او ساکن شدیم. زندگی خوبی داشتیم تا این‌که روز ۲۰فروردین سال۱۴۰۱ همسرم مفقود و زندگی ما تبدیل به جهنم شد. می‌دانستم همسرم مشغول حسابداری در یک شرکت است، به همین دلیل آن روز با او تماس نگرفتم و منتظر شدم تا از سر کار بیاید. از ساعت ۵ عصر موبایلش خاموش شد. آخر شب وقتی نگرانش شدیم با پدرشوهرم به پلیس مراجعه و گم شدن محمد را گزارش دادیم. ماموران مشغول بررسی شده و متوجه شدند او آخرین بار دو مسافر را سوار کرده و بعد از رساندن مسافر آخر به مقصد، دیگر خبری از او نشده است.

​​​​​​​زن جوان ادامه داد: موبایل همسرم حوالی جوانمرد قصاب خاموش شده بود و اثری از خودرو وی نیز نبود اما حدود ۱۰ روز بعد، پلیس پراید مدل ۹۱ همسرم را در محله خزانه پیدا و به پارکینگ منتقل کرد. از خودرو فقط باند سرقت شده بود. با گذشت بیش از یک‌سال‌و‌نیم از مفقود شدن همسرم، هنوز خودرو در پارکینگ است و به خانواده‌اش تحویل داده نمی‌شود. وی با اشاره به این‌که در ماجرای گم‌شدن همسرش یک مظنون هم بازداشت شد، گفت: ماموران یک مظنون را یک ماه بازداشت کردند و تحقیقات از او انجام شد تا شاید ردی از همسرم به دست بیاید اما مشخص شد او هیچ نقشی در گم شدن محمد ندارد و آزاد شد. ما امید داریم که محمد زنده است و به‌زودی ردی از او به‌دست می‌آید. در این مدت چند بار مفقود شدنش را آگهی کرده‌ایم اما دریغ از یک تماس، همسرم گویی آب شده و به زمین رفته است. فکر نمی‌کنم او قربانی سرقت شده باشد، چراکه یک گوشی قدیمی کم‌ارزش داشت و از خودرو نیز فقط باند سرقت شده و بقیه وسایل دست‌نخورده بود. نزدیک تولد یکسالگی فرزندمان، محمد مفقود شد و پسرم در حسرت پدر ماند‌. درحال حاضر هم اگر کسی از همسرم خبر دارد، خوشحال می‌شویم به ما اطلاع دهد تا پایان نگرانی‌ها و عذاب ما باشد. از آنجا که پرونده مسکوت شده است، از مسئولان قضایی شهرری درخواست داریم بار دیگر آن را به جریان بیندازند تا زودتر ردی از همسرم پیدا شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار