حمله موبایل قاپ ها به پلیس/ بازداشت شدند

سرهنگ اردشیر نادری گفت: سیزدهم آبان ماه عملیات کلانتری 109 بهارستان در حال گشت زنی در محدوده خیابان جمهوری تهران به یک دستگاه موتورسیکلت با 2 سرنشین با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

حمله موبایل قاپ ها به پلیس/ بازداشت شدند

به گزارش زنهار، ​وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، ماموران پلیس سریعا در محل حاضر شده و متهمان پس از مشاهده گشت پلیس به سرعت متواری شدند.

سرهنگ نادری ادامه داد: پس از تعقیب و گریز موتورسیکلت متوقف و متهمان برای فرار با اسپری اشک آور و سلاح سرد به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و استفاده از شگردهای پلیسی و قانون بکارگیری سلاح متهمان زمینگیر و دستگیر شدند.

وی افزود: با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد در امر سرقت می باشند و از متهمان 4 تلفن همراه سرقتی به ارزش 2 میلیارد ریال کشف شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و 10 فقره سرقت مشابه با همکاری هم معترف شدند که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار