قتل خارجکی مرد تهرانی با چوب بیسبال/ فقط برای یک موتور

ساعت ۵ عصر ۱۱ آذر، مأموران کلانتری ابوسعید از مرگ مردی در یکی از بیمارستان‌های تهران باخبر شدند که ظاهرا در یکی از پارک ها مضروب شده و به بیمارستان منتقل شده بود. مأموران در ادامه موضوع را به بازپرس محسن اختیاری خبر دادند.

قتل خارجکی مرد تهرانی با چوب بیسبال/ فقط برای یک موتور

به گزارش زنهار، ​با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد. در بررسی‌های اولیه همسر مقتول گفت: یک نفر از تلفن همسرم با ما تماس گرفت و مدعی شد که شوهرم در پارک با عده‌ای درگیر شده و او را به بیمارستان برده‌اند. ما هم خودمان را به بیمارستان رساندیم اما با جسد او مواجه شدیم.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت موفق شدند مردی را که از گوشی تلفن همراه مقتول با پلیس تماس گرفته بود شناسایی کنند. مرد شاهد درگیری در تحقیقات گفت: مقتول و چند نفر از دوستانش در پارک در حال کشیدن سیگار بودند.

چند نفر از مقابلشان عبور کردند و با اعتراض گفتند که چرا در پارک سیگار می‌کشید.

 بعد هم پلیس را خبر کردند. مقتول و دوستانش هم با آمدن مأموران پلیس فرار کردند اما بعد از اینکه مأموران رفتند دوباره به پارک برگشتند؛ در ادامه یکی از دوستان مقتول مدعی شد موتورش گم شده است.

هومن، صاحب موتور سیکلت به مقتول گفت که تو موتورم را دزدیده‌ای. مقتول منکر شد اما او گفت که شاهدان دیده‌اند که تو موتور را برداشتی و سر این مسأله باهم دعوایشان شد. هومن هم با چوبی که شبیه چوب بیس بال بود به جان مقتول افتاد و او را زد.

با شناسایی هویت عامل جنایت، بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت متهم فراری را صادر کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار