کشف محموله بزرگ قاچاق ادوکلن در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از یک هزار بسته ادکلن قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کشف محموله بزرگ قاچاق ادوکلن در تهران

به گزارش زنهار، سرهنگ مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف خودروی حامل ادکلن قاچاق در محدوده بازار شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری ادکلن خارجی قاچاق توسط خودرویی باری در آدرس بازار تهران، خیابان 15 خرداد درحال انتقال است. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: مامورین این پلیس خودروی موصوف را متوقف و در بازرسی مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع ادکلن در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است. 

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل تعداد 1817 عدد ادکلن با برند ARTEMIOS و AURORA محصول کشور فرانسه بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 20 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: قاچاقچیان کالا افرادی سودجو و تروریست‌های اقتصادی هستند که با به دام انداختن رانندگان و تحویل دادن بارنامه‌های جعلی قاچاق به آنها، پس از دستگیر شدن رانندگان ضمن عدم قبول مالکیت کالا تمام جرائم را متوجه رانندگان می‌کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار