تصاویر هنجارشکنانه دورهمی دخترهای نوجوان با خانم بلاگر!

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر شایعه فعالیت معلم بلاگر در این استان را تکذیب کرد.

تصاویر هنجارشکنانه دورهمی دخترهای نوجوان با خانم بلاگر!

 به گزارش زنهار به نقل از همشهری آنلاین، در پی درج مطلبی مبنی بر فعالیت معلم بلاگر در استان بوشهر در سوم آبان ماه در بعضی از کانال ها و رسانه ها، رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر از تکذیب این شایعه خبر داد.

عبدالله گنخکی‌ رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر در این رابطه، گفت: انتشار تصاویر هنجارشکنانه در قالب دورهمی تعدادی دختر نوجوان که شاگرد خصوصی خانم بلاگر مذکور بوده اند، سبب تکدر خاطر جمعی از مردم انقلابی استان شده است.

وی افزود: ضمن احترام به دغدغه‌مندی و حساسیت امت حزب الله نسبت به نظام تعلیم و تربیت، به اطلاع رسانیده می‌شود که بلاگر فوق‌الذکر هیچ گونه رابطه استخدامی و شغلی با مدارس دولتی و غیردولتی استان نداشته و ندارد و به عنوان مدرس خصوصی در منزل شخصی خود تدریس خصوصی داشته است.

گنخکی بیان کرد: به دلیل انتساب دروغین تدریس در مدارس متوسطه و سوء استفاده از عنوان مقدس معلمی توسط این بلاگر، اداره کل آموزش و پرورش استان از طریق مراجع قضایی، موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند.

وی یادآور شد: صیانت از فرهنگ حجاب و عفاف و تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی، رویکرد مهم و اساسی اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر در دولت مردمی ایران قوی بوده و خواهد بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار