پیش‌بینی بارش برف و یخبندان برای چند استان کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از یکشنبه ۲۸ آبان با ورود سامانه بارشی به کشور در بسیاری از استان‌های غرب و جنوب غرب کشور، باران پیش‌بینی می‌شود و در ارتفاعات بارش به صورت برف خواهد بود.

پیش‌بینی بارش برف و یخبندان برای چند استان کشور

به گزارش زنهار، صادق ضیائیان اظهار داشت: روز آینده در جنوب شرق و شرق کشور، بوشهر، جنوب فارس و هرمزگان ابرناکی و بارش خواهیم داشت، در مناطقی از شمال غرب، سواحل خزر، کرمانشاه و لرستان نیز بارش باران و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز شنبه ۲۷ آبان در نوار شرقی کشور و شرق هرمزگان کاهش نسبی دما و بارش پراکنده داریم و روز یکشنبه ۲۸ آبان جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما در اغلب نقاط کشور حاکم است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: به تدریج روز یکشنبه ۲۸ آبان سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش در غرب و شمال غرب خواهد شد، روز دوشنبه ۲۹ آبان گستره فعالیت سامانه بارشی کل نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های البرز، قزوین، تهران همچنین غرب اصفهان، فارس و بوشهر را در بر می‌گیرد که شدت بارش‌ها در شمال ایلام، جنوب لرستان، شمال خوزستان، جنوب آذربایجان غربی و غرب کردستان خواهد بود و بارش در ارتفاعات به صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان درباره وضعیت پایتخت گفت: آسمان تهران در سه روز آینده صاف و کمی ابری، گاهی با وزش باد پیش‌بینی می شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۲۰ و ۱۰ درجه خواهد بود

وی افزود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۲ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۴ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار