آغاز پرداخت پاداش معلمان

رضا مرادصحرایی در خراسان شمالی دو خبر درباره پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته و نیز رتبه بندی معلمان داد.

آغاز پرداخت پاداش معلمان

به گزارش زنهار، رضامراد صحرایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، با بیان اینکه نباید معلم در سر کلاس درس جز تعلیم و تربیت صحبت دیگری داشته باشد٬ افزود: پرداخت پاداش بازنشستگان از نیمه دوم همین ماه آغاز شده و تا پایان سال هم به اتمام می‌رسد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان 43 هزار میلیارد تومان هزینه شد. در ابتدای این طرح اشکالاتی نیز وجود داشت که 572 هزار نفر اعتراض داشتند اما یک به یک آن‌ها بررسی شد.

مراد صحرایی با بیان اینکه آینده هر کشوری در آموزش و پرورش آن ساخته می‌شود تاکید کرد: معلمان کلیدی‌ترین عناصر ایجاد تحول برای ساخت آینده هستند.

اظهارات جدید و متفاوت وزیر درباره مطالبان فرهنگیان در جمع خبرنگاران استان:

رضا مراد صحرایی در جمع خبرنگاران خراسان شمالی اظهار کرد: پرداخت پاداش بازنشستگان، یکی از اقداماتی است که در دستور کار قرار داده ایم و ۳۰ درصد آن در آینده نزدیک پرداخت می شود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم پاداش بازنشستگان تا سال گذشته را امسال تصفیه کنیم و سال آینده نیز پرداخت پاداش بازنشستگان امسال را در برنامه قرار دهیم.

وی ادامه داد: اعتبارات پرداخت پاداش بازنشستگان مربوط به چند دستگاه بزرگ کشور می‌شود که به صورت جدی پیگیر آن هستیم و امیدواریم گشایش‌های خوبی در آن ایجاد شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار