واریزی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی!

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: معوقات تسهیلات قرض‌الحسنه مددجویان کمیته امداد به کمتر از ۱.۳ درصد رسیده است.

واریزی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی!

به گزارش زنهار، علی عاشوری؛ مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اظهار کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت  سال گذشته ۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و خانواده‌های نیازمند پرداخت کرد. وی افزود: منابع تسهیلات اختصاص یافته حاصل منابع داخلی و بهره‌مندی از کمک‌های خیران بوده است.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با اشاره به خوش‌حسابی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در بازپرداخت وام دریافتی، خاطرنشان کرد: به اذعان بانک مرکزی، مددجویان کمیته امداد کمترین معوقات بانکی را دارند.

عاشوری اظهار کرد: معوقات این صندوق برای سال گذشته کمتر از ۱.۳ درصد بوده که نشانگر صداقت و پشتکار جامعه هدف بوده است.

از طرفی دکتر حنان حاج محمودی گفت: با شناسایی افراد کم درآمد براساس آیین‌نامه ارزیابی وسع و با معرفی بیمه‌گذاران که بیمه‌شدگان محروم مثل کمیته امداد و بهزیستی را تحت پوشش دارند و همچنین از طریق صندوق روستائیان بیمه شدگان محروم شناسایی شده و این اقشار به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

او افزود: بنابراین نیازی به مراجعه بیمه شدگان برای صدور پوشش بیمه وجود ندارد و بر این اساس بیمه سلامت ایران اطلاعات بیمه‌ای بیش از ۳۰ میلیون نفر را در اسفند ماه سال گذشته تا پایان فروردین ۱۴۰۳ تمدیدکرده است.

او ادامه داد: از این تعداد نزدیک به ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جزو ۳ دهک اول صندوق بیمه سلامت همگانی، یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مددجویان کمیته امداد و ۲۰ میلیون بیمه شده روستایی هستند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار