واریزی بزرگ به حساب این گروه از معلمان

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در برنامه صف اول اخبار تازه ای درباره رتبه بندی مطرح کرد.

واریزی بزرگ به حساب این گروه از معلمان

به گزارش زنهار، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان امروز در حال آموزش و پرورش مقدمه‌سازان ظهور هستند، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش دستگاهی است که همه باید برای رونق و ارتقای آن بکوشند و در این راستا باید تلاش کنیم تا آینده کشور به شکل شایسته‌ای ساخته شود.

وی در ادامه با اشاره به چالش‌های آموزش‌وپرورش از جمله کمبود منابع انسانی و حقوق متذکر شد: ما امسال به دنبال انتخاب بهترین‌ها بودیم و در این راستا هزینه زیادی هم پرداخت کردیم، چون رویکرد ما بر شایسته‌سالاری بنا شده بود و سفارشی‌ها را نپذیرفتیم؛ امروز معلمانی انتخاب شده‌اند که جزو بهترین افراد حاضر در آموزش و پرورش طی سه دهه اخیر هستند.

صحرایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت و تاثیرگذاری معلمان، ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند معلمان معمار هویت و آینده کشور هستند؛ معلمان به اندازه‌ای تاثیرگذارند که اگر از مراجع تقلید نیز سوال بپرسید، می‌گویند من هم پرورده معلم هستم و این عین کلام رهبری است و بنابراین باید در انتخاب‌مان دقت زیادی داشتیم.

رضامراد صحرایی در برنامه صف اول اخبار تازه ای درباره رتبه بندی مطرح کرد و وزیر آموزش و پرورش در این برنامه گفت: رتبه بندی براساس آیین نامه جدید اجرا خواهد شد و این آیین نامه جدید براساس نظرات و متناسب با شرایط معلمان تنظیم خواهد شد.

نیز بیا کرد پایان آبان ماه وارد فاز جدید رتبه بندی معلمان خواهیم شد وی همچنین درباره استخدام های جدید گفت: مجوز تکمیل ظرفیت دبیری صادر شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار