ارائه خدمات ویژه به کارتن خواب ها و معتادان در شب های سرد

مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از نظارت ویژه و شبانه روزی با هدف خدمات رسانی مطلوب‌تر به مددجویان مددسراهای کلانشهر تهران خبر داد.

ارائه خدمات ویژه به کارتن خواب ها و معتادان در شب های سرد

به گزارش زنهار، احمد احمدی صدر با بیان این مطلب افزود: با آغاز فصل سرما شاهد حضور بیش از پیش افراد آسیب دیده و در معرض آسیب در ۲۰ مددسرای کلانشهر تهران هستیم که بحث فراهم کردن امکانات اعم از تخت برای استراحت، استحمام، لوازم بهداشتی، تغذیه در سه وعده و... مورد بررسی ویژه قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از اقدامات صورت گرفته ابلاغ برنامه غذایی به مددسراها است تا بر اساس لیست جدید، غذا برای مددجویان فراهم شود.همچنین در نظارت‌های شبانه روزی، میزان خدمات رسانی از سوی مددسراها به مددجویان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: یکی از اهداف این بازدیدهای شبانه روزی، پایش ظرفیت مراکز و نحوه ساماندهی مددجویان از طریق گشت‌های حامی در این مددسراهاست.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دبیر قرارگاه اجتماعی کلانشهر تهران تصریح کرد: این نظارت شبانه روزی ویژه تا پایان سال جاری به شکل مداوم از سوی ناظران سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران به اجرا در خواهد آمد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار