آزار شیطانی وحشتناک زن جوانی که دزدیده شده بود

یک زن جوان ۳۳ ساله که در پی ربوده شدن توسط یک مرد، سال‌ها در اسارت نگهداری می‌شد و مورد تجاوز قرار می‌گرفت سرانجام توانست فرار کند.

آزار شیطانی وحشتناک زن جوانی که دزدیده شده بود

به گزارش زنهار، زنی ۳۳ ساله با مراجعه به پلیس مدعی شد که از سال ۲۰۰۹ توسط یک جنایتکار روانی دزدیده شده است و بیش از ۱۰۰۰ بار مورد تجاوز قرار گرفته و شاهد جنایاتی وحشتناک بوده است. فردی که او را حبس کرده بود و از این زن به عنوان یک برده جنسی سو استفاده می کرد، مردی ۵۱ ساله به نام ولادیمیر چسکیدوف است که در حال حاضر تحت مراقبت های مسلحانه در یک بیمارستان روانی است و با تحقیقات جنایی به قتل، تجاوز جنسی و آدم ربایی متهم شده است.

این زن ادعا کرد که چسکیدوف زن دیگری به نام اوکسانا را کشته و تکه تکه کرده است. برخی از اعضای بدن این زن، توسط پلیس پیدا شد.

بر اساس گزارش های محلی، والنتینا، مادر این مرد با پسرش زندگی می کرده و از ربوده شدن قربانیان او آگاه بوده است. مادر متهم تحت بازجویی قرار گرفت و توسط کارآگاهان به خانه اش منتقل شد.

قربانی زمانی توانست از دست چسکیدوف فرار کند که این جنایتکار روانی آنقدر مست بود که فراموش کرده بود، در اتاقی که این زن در آن حبس شده بود را قفل کند. زن قربانی توانست مادر متهم را متقاعد کند که چسکیدوف هر دوی آنها را خواهد کشت و والنتینا با پلیس تماس گرفت.

قربانی که بعد از ۱۴ سال توانست خواهر خود را ببیند گفت: «او (متهم) در حالی که یک چاقو در دست داشت، همه جا با من می آمد، همیشه یک چاقو در دست داشت».

این زن ۳۳ ساله توضیح داد که وقتی ۱۹ ساله بود با مرد آشنا شده بود و متهم در ایستگاه راه آهن او را به نوشیدنی دعوت کرده بود: «سپس مرا به خانه دعوت کرد و همه چیز از آنجا شروع شد.»

پس از آن چسکیدوف او را با چاقو تهدید کرده دست و پا و دهان او را بسته و سپس او را در اتاقی حبس کرده است.

متهم زن قربانی را برای انجام کارهای خانه آزاد می کرد و از او انتظار داشت که نظافت، آشپزی و مراقبت از مادرش را انجام دهد. این زن گفت که در طول دوران اسارت بارها مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

اتاقی که این زن در آن نگهداری می‌شد مجهز به قفل و زنجیرهای مختلف بود، در حالی که لپ‌تاپ و ویدیوهای مستهجن و همچنین اسباب‌بازی‌های جنسی مورد استفاده در جلسات شکنجه از خانه ضبط شد. همچنین گفته می شود که چسکیدوف او را مجبور به نوشیدن ودکا کرده و او را به شدت کتک زده است.

این زن گفت که از یک خانواده مشکل دار آمده است و به غیر از خواهرش، هیچ یک از بستگانش به دنبال او نبوده اند. ناپدید شدن او در سال ۲۰۰۹ گزارش شده بود، اما پلیس قادر به ردیابی او  یا زن دیگر، نبود. چند استخوان و یک جمجمه له شده تنها بقایای به جا مانده از زن دیگر هستند.

بر اساس گزارش‌های محلی، تحقیقاتی درباره سرنوشت پدر چسکیدوف و همسر قبلی‌اش نیز در جریان است. گفته می‌شود همسرش بر اثر سقوط از پنجره جان خود را از دست داده بود، در حالی که پدر لیز خورد و سقوط کرد و در نتیجه جان باخت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار