تهران از فردا یخ می‌زند

تهران با کاهش دما از روز شنبه به‌ویژه در نیمه‌شمالی دچار یخبندان موقت می‌شود.

تهران از فردا یخ می‌زند

به گزارش زنهار، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، با گذر متناوب زبانه سامانه بارشی طی سه روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمانی نیمه‌ابری، در بعضی ساعت‌ها ابری و همراه با وزش باد، گاهی همراه با بارش باران به‌ویژه در نیمه‌شمالی و غربی پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت رخداد رگبار و رعد و برق به‌ویژه در نواحی شمال غربی دور از انتظار نیست.

با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی از جمعه تا یکشنبه (۱۲ تا ۱۴ آبان ١۴٠٢) آسمان استان اغلب ابری همراه با مه رقیق به‌ویژه در نیمه‌شمالی و در بعضی ساعت‌ها بارش باران به‌ویژه در نیمه‌شمالی و غربی، گاهی وزش باد نسبتا شدید و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و رخداد بارش تگرگ در نواحی مستعد کوهستانی و بارش برف در قله‌ها دور از انتظار نیست.

از جمعه تا دوشنبه (۱۲ تا ۱۵ آبان) روند کاهش نسبی دما در سطح استان به‌ویژه در نیمه‌شمالی و از شنبه شب تا دوشنبه شب در ارتفاعات رخداد یخبندان موقت سطح زمین پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( ۱۱ آبان) نیمه‌ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و در روز جمعه ( ۱۲ آبان) نیمه‌ابری، در بعضی ساعت‌ها ابری، گاهی افزایش باد با احتمال رگبار باران و از بعد از ظهر کاهش ابر با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۲  درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های فیروزکوه و فیروزکوه آلودگی-امین‌آباد با کمینه دمای ۴ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار