وضعیت هواشناسی امروز

سازمان هواشناسی برای نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما را پیش بینی کرد.

وضعیت هواشناسی امروز

به گزارش زنهار، امروز چهارشنبه در مناطقی از شمال غرب دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی واقع در غرب و جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین و البرز نواحی از اصفهان، غرب یزد ارتفاعات زاگرس جنوبی در شمال فارس، غرب کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان ابرناکی بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

پنجشنبه بارش در نوار غربی و در مرکز کشور ادامه می‌یابد و برای نوار شرقی کشور جوی آرام و پایدار پیش بینی می‌شود.

جمعه در مناطقی از غرب، جنوب غرب کشور و در نیمه شمالی فارس استان‌های اصفهان، یزد، کرمان و همچنین در نیمه غربی کردستان، جنوب آذربایجان غربی، شمال زنجان، اردبیل، گیلان و مازندران بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

شنبه با گذر سامانه بارشی از غرب کشور در مناطقی از غرب دامنه‌های جنوبی البرز مرکز شرق و جنوب شرق کشور بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

همچنین با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در سواحل شمالی کشور و استان اردبیل بارش باران و در ارتفاعات بارش برف آغاز می‌شود.

یکشنبه این سامانه در نیمه شرقی کشور فعال است و سبب بارش و وزش باد در این مناطق می‌شود در ضمن بارش در سواحل شمالی و ارتفاعات البرز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در سواحل دریای خزر تا روز جمعه افزایشی نسبی دما و طی روز‌های شنبه و یکشنبه کاهش نسبی دما رخ می‌دهد. دریای خزر طی روز‌های شنبه و یکشنبه مواج خواهد بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار