نمره قبولی معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان

در یک دبیرستان دخترانه یک معلم شیطان صفت به دانش آموزش در ازای رابطه نامشروع قول نمره داده بود و یکی از دانش آموزان نیز این وضعیت را که دیده بود گزارش می دهد.

نمره قبولی معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان

به گزارش زنهار، معلم شیطان صفت یک دبیرستان به خاطر رابطه نامشروع با دانش آموزان دستگیر و روانه زندان شده است. این معلم هوسران در ازای نمره به دانش آموز ۱۵ ساله اش که یک دختر بوده پیشنهاد نامشروع داده است. این معلم به خاطر پیشنهاد رابطه به این دختر جوان به ۴ سال زندان محکوم شده است. گفتنی است یکی از شاگردان شاهد این ماجرا بوده است و این موضوع را گزارش داده و سپس این معلم دستگیر شده است.

معلم اقتصاد یک دبیرستان به جرم پیشنهاد رابطه جنسی به دانش آموزش دستگیر و زندانی شد. معلم اقتصاد یک دبیرستان به اتهام پیشنهاد رابطه جنسی به یکی از دانش آموزانش دستگیر و دادگاهی شده است. چارلز پین ۴۱ ساله، زمانی که به دختر ۱۵ ساله ای پیشنهاد رابطه جنسی داد توسط مدیر مدرسه به اداره پلیس تحویل داده شد.

به گفته قربانی، معلم هوس بازش به او در ازای نمره قبولی در امتحان پیشنهاد رابطه جنسی داد و به او گفت که اگر پیشنهادش را در کلاس درس قبول کند و با او در آن لحظه رابطه داشته باشد کمکش می کند تا در امتحانات قبول شود.

یکی از دانش آموزان که از پشت درب کلاس شاهد این پیشنهاد معلم بود با گزارش به مدیریت مدرسه باعث دستگیری معلم هوسباز شد. پلیس پس از تشکیل پرونده و دستگیری این معلم شیطان صفت او را برای اجرای حکم قانونی به دادگاه منتقل کرد.

قاض پرونده پس از گزارش مامور پلیس متهم را به ۴ سال زندان به جرم پیشنهاد رابطه نامناسب در کلاس درس محکوم کرده است تا درس عبرتی برای دیگر معلمان باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار