این استان‌ها امروز بارانی می‌شوند

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران در سیستان و بلوچستان، کرمان، جزایر تنگه هرمز و دریای عمان طی امروز، اعلام کرد: با نفوذ جریانات خنک شمالی با کاهش دما در اردبیل، استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق برای گیلان، مازندران و گلستان بارش باران رخ می‌دهد.

این استان‌ها امروز بارانی می‌شوند

به گزارش زنهار، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، امین‌حسین نقشینه وضعیت جوی و آب و هوای امروز جمعه ۵ آبان را توضیح داد و گفت: امروز در شرق هرمزگان، سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان و جزایر واقع در تنگه هرمز و دریای عمان رگبار رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در برخی نقاط گرد و خاک و نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی شده است.

نقشینه افزود: شدت بارش در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان خواهد بود و خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان نیز مواج و متلاطم است.

وی اظهار کرد: فردا جوی آرام خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی تشریح کرد: دوشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی با کاهش دما در اردبیل، استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق برای گیلان، مازندران و گلستان بارش باران رخ می‌دهد.

همچنین سه‌شنبه برای استان‌های زاگرس مرکزی، مرکز، ارتفاعات کرمان و جنوب سیستان بارش پراکنده احتمال می‌رود.

وی ادامه داد: تهران طی ۳ روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری خواهد داشت و غبار صبحگاهی برای تهران پیش‌بینی شده است.

به گفته نقشینه بیشینه دما در طی ۳ روز آینده تهران ۲۶ درجه سانتی گراد و کمینه دما ۱۴ درجه سانتی گراد پیش بینی شده است. همچنین دوشنبه بعدازظهر، تهران افزایش ابر خواهد داشت و سه شنبه بارش پراکنده و کاهش دما رخ می‌دهد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار