تجاوز و شکنجه «مهشید» توسط پسر هوسران

دختر جوان که برای برقراری صلح میان دو پسر پادرمیانی کرده بود، مورد تعرض و شکنجه قرار گرفت.

تجاوز و شکنجه «مهشید» توسط پسر هوسران

 

به گزارش زنهار به نقل از اعتماد/ دختر جوان که به دست پسری خشن آزار و اذیت شده است، خواستار صدور حکم اعدام برای متهم شد.

​مهشید دختر 22ساله که با وضعیتی آشفته به پلیس مراجعه کرده بود، در شکایتش گفت برای پادرمیانی میان دو پسر که روی هم چاقو کشیده بودند، واسطه شد اما یکی از آنها به او تجاوز کرد و  او را تحت شکنجه قرار داد.

مهشید در تشریح ماجرا  گفت: مدتی قبل در دانشگاه با پسری به نام آریا آشنا شدم. آریا همکلاسی‌ام بود و به من ابراز علاقه کرد. ما با هم قرار ازدواج گذاشته بودیم. او یک شب از بیمارستان با من تماس گرفت و گفت در دعوای خیابانی چاقو خورده و زخمی شده است. آریا تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از ترخیص از بیمارستان از پسری به نام سام که او را با قمه زخمی کرده بود، شکایت کرد.

او ادامه داد: پرونده آنها در دادسرا تحت رسیدگی بود که سام با من تماس گرفت و خواست با آریا صحبت و او را راضی کنم در دادسرا اعلام گذشت کند. سام با من قرار ملاقات گذاشت و اصرار کرد سر قرار بروم. او گفت می‌خواهد حرف‌های مهمی بزند. سر قرار رفتم و سوار ماشینش شدم؛  اما او درها را قفل کرد و  به شدت مرا کتک زد. سپس مرا به خیابانی خلوت برد و بدون توجه به التماس‌هایم آزارم داد. او تهدیدم کرد اگر شکایت کنم بار دیگر سراغ آریا می‌رود و این بار او را می‌کشد. من اصلاً نمی‌دانم آنها چه خصومتی با هم دارند.

با اظهارات دختر جوان ماموران به ردیابی سام پرداختند و او را بازداشت کردند. متهم مدعی شد دختر جوان را نمی‌شناسد.

در حالی که پزشکی قانونی آزار و اذیت دختر دانشجو را تایید کرده بود پرونده برای بررسی بیشتر به شعبه 6 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

مهشید در ابتدای جلسه بازجویی گفت: این پسر تماس گرفت و گفت چون می‌داند آریا به من علاقه‌مند است می‌خواهد با من صحبت کند. سر قرار رفتم اما در یک لحظه درهای ماشین را قفل و به سمتم حمله کرد و مرا مورد تجاوز قرار داد. من مجازات اعدام برای متهم می‌خواهم.

سپس سام در جایگاه حاضر شد. او اتهام وارده را رد کرد و گفت: اتهام کتک زدن و آزار مهشید را قبول ندارم. او خودش چند بار با من تماس گرفت و قرار ملاقات گذاشت. من با میل خودش با او رابطه برقرار کردم و اتهام آزار و اذیت را قبول ندارم. موضوعی که بین من و آریا پیش آمده اصلاً ربطی به او ندارد.

این گفته‌ها مورد اعتراض دختر جوان قرار گرفت. او خطاب به قضات گفت: متن پیام‌هایی را که سام برایم فرستاده و اصرار دارد با من صحبت کند هنوز در گوشی دارم و البته به دادگاه هم ارائه دادم. این مرد به من تجاوز کرد. عکس‌هایی که بعد از تجاوز از بدنم گرفتم و به پزشکی قانونی هم دادم نشان می‌دهد چطور من را شکنجه کرده است. البته پزشکی قانونی هم ضرباتی را که بر بدنم وارد شد تایید کرده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار