مرد راننده در برابر اتهام آزار شیطانی دختر 8 ساله

مردی که متهم است به بهانه پرسیدن آدرس از یک دختربچه او را مورد آزار و اذیت قرار داده است در برابر قضات دادگاه کیفری استان تهران حاضر شد.

مرد راننده در برابر اتهام آزار شیطانی دختر 8 ساله

به گزارش زنهار به نقل از اعتمادآنلاین، متهم که مردی جوان است با شکایت مادر دختر 8 ساله‌ای به نام سلین بازداشت شد. مادر این دختر گفت: دخترم به مدرسه رفته بود. هر روز ظهر سر ساعت مشخصی به خانه برمی‌گشت اما روز حادثه سر آن ساعت نیامد. خیلی ترسیده بودم و نمی‌دانستم باید چه کنم. با گریه و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستم و گفتم دخترم را گم کرده‌ام. همسایه‌ها خیابان‌های اطراف را گشتند؛ اما دخترم پیدا نشد. داشتم با پلیس تماس می‌گرفتم که دخترم با وضعیتی آشفته و لباس‌های بهم ریخته به سمتم آمد. او گفت مردی به بهانه اینکه می‌‌خواهد آدرس بپرسد او را به داخل ماشین کشیده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.

ادعاهای نامادری متهم به قتل پسربچه 7 ساله: ویهان را با طناب بستم، کتک زدم، سوزاندم اما نکشتم

با شکایت این زن و تلاش ماموران، مرد راننده شناسایی و بازداشت شد. این در حالی بود که دختر 8 ساله به پلیس گفت: مرد راننده من را صدا زد و گفت بیا می‌خواهم آدرس بپرسم. وقتی نزدیک ماشین شدم من را داخل ماشین کشید و اذیتم کرد. بعد هم من را از ماشین بیرون انداخت و گفت نباید به کسی چیزی بگویم ولی من به مادرم گفتم.

این در حالیست که مرد راننده اتهامش را رد کرد و گفت: این دختر دروغ می‌گوید. من فقط از او پرسیدم آدرس را بلد است یا خیر. او آدرس را بلد نبود بعد هم من رفتم و نمی‌دانم چه اتفاقی برای این کودک افتاد. این دختر خودش دیر کرده و ربطی به من ندارد.

این حرف‌های متهم مورد اعتراض مادر دختربچه قرار گرفت و او گفت: از وقتی دخترم توسط این مرد مورد آزار و اذیت قرار گرفته وضعیت روحی آشفته‌ای دارد. دختر 8 ساله چرا باید اینطور باشد؟ مدتی است دخترم را پیش روانپزشک می‌برم. او شب‌ها کابوس می‌بیند و از خواب می‌پرد. من درخواست مجازات این مرد را دارم و حاضر به گذشت نیستم.

در نهایت قضات دادگاه کیفری استان تهران دستور تحقیقات گسترده درباره این مرد را صادر کردند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار