تجاوز و قتل در افسریه تهران همه را شوکه کرد!/ حین کار فیلم سیاه منتشر شد

مرد جوانی که متهم است با همدستی خواهر و شوهرخواهرش مرتکب قتل شده، در دومین جلسه دادگاه مدعی شد شوهرخواهرش عامل اصلی قتل است

تجاوز و قتل در افسریه تهران همه را شوکه کرد!/ حین کار فیلم سیاه منتشر شد

به گزارش زنها به نقل از عرشه، تیر سال گذشته جسد خونین مردی جوان در خیابان افسریه پیدا شد. در بررسی‌های پلیسی مشخص شد جسد متعلق به مرد ۳۲ ساله‌ای به نام سعید است که سابقه اعتیاد به مواد مخدر دارد.

کارشناسان پزشکی قانونی پس از معاینه جسد در گزارشی اعلام کردند قبل از مرگ سعید به وی چندین مرتبه مواد مخدر تزریق و سپس گلویش بریده شده است. پلیس در نخستین گام از تحقیقات به بررسی تماس‌های تلفنی قربانی پرداخت و دریافت وی همان روز با زن جوانی به نام شیدا قرار ملاقات داشته است.

با افشای این ماجرا زن جوان ردیابی و بازداشت شد او به تشریح جزئیات قتل پرداخت و گفت: چند سال قبل ازدواج کردم و حالا صاحب یک دختر ۴ ساله هستم. مدتی قبل همراه دخترم به عنوان مسافر سوار یک پژو شده بودیم اما راننده به نام سعید با آبمیوه مسموم بیهوشم کرد و آزارم داد بعد هم از من فیلم و عکس گرفت. 

من از ترسم سکوت کردم و حرفی به شوهرم نزدم تا اینکه چند روز بعد برادرم شاهین به خانه‌مان آمد. چون سعید از من اخاذی می‌کرد از ناراحتی موضوع را به برادرم گفتم. بعد هم شوهرم فهمید و تصمیم گرفتند با سعید قرار ملاقات بگذارند و به او آن قدر مواد مخدر تزریق کنند تا بمیرد و راز مرگش فاش نشود. 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار