زن فروشی مرد بی غیرت به خاطر ۷۰۰ هزار تومن!/ 3مرد بالای سرم آمدند

در این خبر به ماجرای زنی می‌پردازیم که مرتکب به قتل همسر خود شده است، این زن از زندگی تلخ خود و بلاهای وحشتناکی که شوهرش بر سر او آوردن است می‌گوید، در این خبر به ماجرای قتل مرد جوان می‌پردازیم.

زن فروشی مرد بی غیرت به خاطر ۷۰۰ هزار تومن!/ 3مرد بالای سرم آمدند

به گزارش زنهار، در این خبر به ماجرای زنی می‌پردازیم که مرتکب به قتل همسر خود شده است، این زن از زندگی تلخ خود و بلاهای وحشتناکی که شوهرش بر سر او آوردن است می‌گوید، در این خبر به ماجرای قتل مرد جوان می‌پردازیم.

زنی جوان که به دلیل آزار و اذیت و فروش به مردان دیگر توسط همسرش، او را به قتل رسانده بود، در دو دادگاه کیفری یک استان تهران به دلیل مهدورالدم بودن همسرش از قصاص معاف شد، اما به پرداخت دیه و هشت سال حبس محکوم شد.

این زن جوان که نامش «فاطمه» است، در جریان محاکمه خود در دادگاه کیفری یک استان تهران گفت: «۱۲ ساله که بودم به خاطر آزارهای برادرم از خانه فرار کردم. شب‌ها در پارک می‌ماندم تا اینکه با عباس آشنا شدم. او قول داد مرا کمک کند و شش ماه بعد به عقد موقت او درآمدم.»

فاطمه ادامه داد: «عباس گفته بود قبلاً اعتیاد داشته و ترک کرده است، اما بعدها فهمیدم دروغ گفته و کراک مصرف می‌کند. شوهرم دوستانش را برای مصرف مواد به خانه دعوت می‌کرد و من مجبور بودم ساعت‌ها در خیابان بمانم.»

او افزود: «روزی عباس مرا به باغی در لواسان برد و خودش به بهانه خرید از خانه بیرون رفت. دقایقی بعد سه مرد جوان وارد باغ شدند و مرا آزار دادند. وقتی اعتراض کردم فهمیدم شوهرم از آن‌ها ۷۰۰ هزار تومان پول گرفته است.»

فاطمه گفت: «زندگی با عباس برایم مثل خانه وحشت شده بود. به همین خاطر تصمیم گرفتم او را بترسانم. شب حادثه بالای سرشوهرم رفتم. او اتانول خورده بود و به خواب عمیق رفته بود. از این فرصت استفاده کردم و با چاقو دو ضربه به سینه‌اش زدم. فکر نمی‌کردم ضربه‌ها کشنده باشد وقتی فهمیدم که کار از کار گذشته بود.»

رأی دادگاه کیفری یک استان تهران در مورد این پرونده با اعتراض اولیای‌دم در دیوان عالی کشور نقض شد و متهم برای دومین بار پای میز محاکمه ایستاد. این بار نیز زن جوان از قصاص معاف و به پرداخت دیه و هشت سال حبس محکوم شد.

رأی صادره از سوی قضات شعبه ۲۴ دیوان عالی کشور در مورد پرونده قتل مرد جوان مورد تأیید قرار گرفت، اما متهم با نوشتن نامه‌ای درخواست اعسار کرد. به این ترتیب متهم هفته گذشته در همان شعبه به ریاست قاضی زالی محاکمه شد.

فاطمه در آخرین دفاعش گفت: «من کسی را کشتم که مهدورالدم بود و این اعتقاد باتوجه به دفاعیات پذیرفته شد. از نوجوانی روزهای سختی را گذراندم و حالا برای پرداخت دیه کسی که سال‌ها به خاطر اذیت‌های او آسایش نداشتم. باید بهترین روزهای زندگی‌ام را در زندان بگذرانم. تقاضا دارم هرچه زودتر از زندان آزاد شوم تا شاید طعم یک زندگی راحت را بچشم.»

در پایان هیئت قضایی وارد شور شد و قرار است حکم نهایی در این پرونده طی روزهای آینده صادر شود.

منبع: وقت صبح

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار