خیانت زن شوهردار با مرد غریبه همسایه و قتل همسر

مردی که ۶ سال قبل در پی ارتباط پنهانی با یک زن جوان، شوهر او را به طرز وحشتناکی به قتل رسانده و جسدش را درون چاه فاضلاب انداخته بود، در زندان مرکزی مشهد به دار مجازات آویخته شد.

خیانت زن شوهردار با مرد غریبه همسایه و قتل همسر

 

 به گزارش زنهار به نقل از خراسان، سیزدهم مهر سال ۹۶ مرد جوانی پلیس را در جریان گم شدن برادر ۳۳ ساله‌اش قرار داد و بدین ترتیب تحقیقات برای یافتن سرنخی از راننده پرایدی آغاز شد که ۴ روز قبل از یکی از شهرهای مرزی خراسان رضوی به مشهد بازگشته بود اما همسرش نیز ادعا می‌کرد از وی خبری ندارد !

در همین اثنا، کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به شماره تلفن ناشناسی رسیدند که ساعت یک بامداد بر گوشی تلفن همسر مرد گمشده نقش بسته بود اما زن جوان باز هم ادعا داشت شماره مذکور را نمی‌شناسد و احتمالا فردی به اشتباه با او تماس گرفته است ! اما این سرنخ مهم کارآگاهان را به سوی فرضیه جنایت خانوادگی سوق داد و این گونه بررسی‌های موشکافانه با راهنمایی‌های قاضی کاظم میرزایی( قاضی ویژه قتل عمد در زمان وقوع حادثه) روی یک سیم‎کارت مخفی متمرکز شد که توسط همسر مرد ۳۳ ساله پنهان شده بود .

 وقتی شماره تلفن مذکور زیر ذره‎بین تحقیقات قرار گرفت، پای مرد ۴۰ ساله‎ای به میان آمد که در همسایگی زن جوان زندگی می‌کرد.

بنابراین خیلی زود گروهی از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ مهدی سلطانیان(افسر پرونده در زمان وقوع جنایت) با انجام یک‎سری رصدهای اطلاعاتی موفق شدند «ع»( مرد ۴۰ ساله) را دستگیر کنند و به مقر انتظامی انتقال دهند .این متهم که با مشاهده اسناد و مدارک مستند پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از رابطه غیراخلاقی خود با زن ۳۰ ساله برداشت.

او گفت: وقتی با «س» آشنا شدم، او از اختلاف شدید خود با شوهرش سخن گفت، به طوری که من کینه همسر او را به دل گرفتم و نقشه قتل وی را با همدستی زن جوان طراحی کردم .

اگرچه چندین بار در اجرای نقشه‌ها ناکام ماندم ولی یک شب نقشه ماهرانه دیگری کشیدم و مقداری قرص خواب‎آور را به «س»دادم وقتی او قرص‌ها را به شوهرش خوراند در نیمه‌های شب به خانه آن‎ها رفتم و پس از بستن دست و پاهای مرد ۳۳ ساله، پیکرش را درون پراید خودش گذاشتم و به منزل ویلایی خودم در همان نزدیکی بردم که به تازگی آن را خریده بودم.

آن جا آمپول هوا به او تزریق کردم تا اعتراف بگیرم که چرا همسرش را اذیت می‌کند! ولی وقتی دیدم دیگر جانی در بدن ندارد، جسدش را درون چاه فاضلاب انداختم و چند روز بعد هم با نخاله‌های ساختمانی آن چاه را پر کردم.

هنگامی که زن جوان نیز اظهارات مرد ۴۰ ساله را تایید و به ارتباط پنهانی با او اعتراف کرد، کارآگاهان در کنار مقام قضایی عازم شهرک مهرگان مشهد شدند و از امدادگران آتش نشانی برای یافتن جسد کمک خواستند.

پس از ۱۳ ساعت جست‎وجو و خاکبرداری بالاخره جسد مرد ۳۳ ساله درون کیسه‌ای نمایان شد و بدین ترتیب با افشای راز این جنایت هولناک، پرونده مذکور در دادگاه کیفری یک خراسان رضوی مورد رسیدگی قرار گرفت .عامل این جنایت که با حضور وکیل مدافع خود محاکمه می‌شد به صراحت ارتکاب قتل را پذیرفت و سپس با رای قاطع دادگاه به قصاص نفس محکوم شد. این رای پس از طی مراحل قانونی به تایید دیوان عالی کشور نیز رسید و این گونه با فراهم شدن مقدمات اجرای حکم، قاتل مذکور سپیده دم یک شنبه گذشته در زندان مرکزی مشهد پای چوبه دار رفت و با اصرار اولیای دم به مجازات رسید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار