زن خائن شوهرش را ماهرانه کشت اما لو رفت

«میترا از من خواست تا قرص های خواب آور برای او تهیه کنم تا جان همسرش را بگیرد.» این گفته های مظنونی است که در پرونده مرگ مشکوک مردی بازداشت شده و در بازجویی ها اسرار توطئه زنی جوان که با او در ارتباط بود را فاش کرد.

زن خائن شوهرش را ماهرانه کشت اما لو رفت

   به گزارش زنهار به نقل از رکنا، چندی قبل مردی ۳۷ ساله به طرز مشکوکی جانش را از دست داد و آنطور که همسرش عنوان کرده بود، وی پس از مصرف مشروبات الکلی حالش بد شده و پس از انتقال به بیمارستان به دلیل مسمومیت شدید جان باخت. به دنبال این حادثه خانواده او با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از عروسشان شکایت کردند و او را در مرگ پسرشان مقصر دانستند. آنها گفتند که عروسشان با پسر غریبه ای ارتباط پنهانی داشته و احتمال می دهند آنها با همدستی یکدیگر، پسرشان را به قتل رسانده اند. همین کافی بود تا زن ۳۱ ساله به دستور قاضی محمد مهدی براعه بازپرس شعبه سوم دادسرا دستگیر شود.

وی در بازجویی‌ها به ارتباط پنهانی با مرد غریبه اعتراف کرد، اما مدعی شد در مرگ شوهرش دخالتی نداشته ‌و او بر اثر مسمومیت مشروبات الکلی دست ساز فوت شده است.

زن جوان بازداشت شد و درادامه ماموران مرد غریبه را دستگیر کردند. او در بازجویی های اولیه اصرار داشت که نقشی در مرگ مرد جوان ندارد اما با توجه به اینکه دو مظنون اصلی تناقض گویی داشتند، تحقیقات از آنها ادامه داشت تا اینکه دیروز در تازه ترین تحقیقات مرد بازداشت شده اسرار جنایت را فاش کرد.

وی گفت: چند ماه قبل، میترا همسر مقتول به عنوان مسافر سوار ماشینم شد. او از زندگی‌اش ناراضی بود و با من شروع به حرف زدن کرد و همین موضوع باعث آشنایی ما شد. ما با هم ارتباط تلفنی و پیامکی داشتیم تا اینکه او از من خواست تا برایش قرص تهیه کنم. می خواست قرص ها را به همسرش بدهد و او را به قتل برساند تا از دستش خلاص شود. چون آنطور که میترا می گفت شوهرش او را طلاق نمی داد. من هم تعدادی قرص تهیه کرده و به میترا رساندم. او هم به من زنگ زد و گفت کار را تمام کرده است. میترا از من خواست تا برای مدتی ارتباطمان را قطع کنیم تا پس از آنکه آب ها از آسیاب افتاد دوباره یکدیگر را ببینیم.

هرچند این مرد اسرار قتل را فاش کرده اما زن جوان اصرار بربیگناهی دارد و تحقیقات ادامه دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار