معمای عجیب آزار زن مسافرکش توسط مرد جوان جلوی چشمان مادرش

شکایت یک زن مسافربر از مرد غریبه مبنی بر تعرض و آدم‌ربایی در حالی مطرح شد که مرد جوان مدعی است 10 میلیون تومان ماده مخدر شیشه به این زن داده است.

معمای عجیب آزار زن مسافرکش توسط مرد جوان جلوی چشمان مادرش

به گزارش زنهار، 14 خرداد امسال زن میانسالی پیش پلیس رفت و از مردی به اتهام تجاوز ، آدم ربایی و سرقت طلاهایش شکایت کرد. وی گفت: با خودرو پژوام مسافرکشی می‌کنم. روز حادثه در خیابان حرکت می‌کردم که متوجه شدم مردی کنار خودرواش ایستاده و درخواست کمک دارد او با دست از من خواست توقف کنم، پیرزنی هم داخل خودرواش نشسته بود.

او گفت خودرواش خراب شده و مادرش را حتماً باید به بیمارستان برساند. وقتی سوار خودروام شدند مرد جوان که مسعود نام داشت از من خواست که خودش پشت فرمان بنشیند چون آدرس بیمارستان سرراست نیست من هم قبول کردم مادرش هم روی صندلی عقب نشست. اما همان‌طور که رانندگی می‌کرد ناگهان از شهر خارج شد.

 وقتی به او اعتراض کردم که چرا تغییر مسیر داده با چاقو مرا تهدید کرد و پس از توقف خودرو طلاهایم که 20 میلیون تومان بود را به زور از من گرفت و بعد از آن به من تجاوز کرد و 10 میلیون تومان هم با تهدید از داخل عابر بانکم به حساب خودش منتقل کرد و به همراه مادرش با خودروام از محل متواری شد.

با شکایت زن میانسال، تحقیقات به دستور بازپرس رضازاده آغاز شد. در بررسی‌های اولیه شماره پلاک خودرو پژو زن میانسال به کلیه واحدهای گشت اعلام شد. از سویی بازپرس جنایی دستور بررسی حساب شاکی را صادر کرد تا بدین ترتیب هویت مرد جوان که 10 میلیون تومان به حساب او واریز شده بود به‌دست بیاید.  دو روز پس از شکایت زن میانسال خودرو او به صورت رها شده در جنوب تهران کشف شد.

از سویی با استعلام شماره حساب، هویت مسعود به‌دست آمد و بازداشت شد. اما مسعود وقتی که در مقابل تیم تحقیق قرار گرفت، ادعایی متفاوت را مطرح کرد: من نه این زن را ربودم و نه اینکه به او تعرض کردم. کنار خیابان ایستاده بودم که زن میانسال به سراغم آمد.

او ظاهر و وضعیت خوبی نداشت و به من گفت که پسرش مقداری مواد مخدر نیاز دارد تا آنها را به شهرستان ببرد.

از من پرسید آیا کسی را می‌شناسم که مواد بفروشد، من هم برای کمک به او از کسی که می‌شناختم حدود 10 میلیون تومان شیشه خریداری کردم و او هم پول را به حسابم واریز کرد.  اما اینکه او را به بیابان کشانده‌ام و تعرض کرده و طلاهایش را سرقت کرده‌ام دروغ است. تصور می‌کنم این زن تصمیم گرفته تا 10 میلیون تومانی که بابت خرید شیشه به من داده را پس بگیرد و این سناریو را طراحی کرده است.

به‌دنبال اظهارات مرد جوان، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات دوباره از زن میانسال در این رابطه را صادر کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار