مرد متاهل از قربانیان فیلم سیاه داشت!

رئیس پلیس فتا استان خوزستان از شناسایی و دستگیری شیاد سایبری که با استفاده از فضای مجازی، قربانیان خود را شکار و اقدام به تجاوز به عنف می‌کرد، خبر داد.

 مرد متاهل از قربانیان فیلم سیاه داشت!

به گزارش زنهار، سرهنگ علی حسینی رئیس پلیس فتا استان خوزستان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پى مراجعه خانمی مبنى‌ بر هتک حیثیت و تهدید به انتشار تصاویر شخصی وی در فضای مجازی، رسیدگى به این پرونده ‌بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا خوزستان با بررسی های فنی و اطلاعاتی، متهم را شناسایی و سپس با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه، متهم را دستگیر کردند.

پس از بازجویی های تخصصی و پلیسی، متهم صراحتا به تجاوز به عنف و اخذ تصاویر مستهجن از شاکیه اعتراف کرد و با دستور مقام قضایی بازداشت شد.

سرهنگ حسینی ادامه داد: در بررسی تجهیزات هوشمند توقیفی از متهم توسط اداره ادله دیجیتال این پلیس، مشخص گردید این مجرم  متاهل، از طریق تلگرام در فضای‌ مجازی با دختران جوان آشنا و با وعده های اغوا کننده مانند ازدواج، آنان را اغفال کرده و به بیرون از شهر منتقل می‌کرد.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان بیان داشت : متهم در ادامه ضمن تهدید و ارعاب، اقدام به تجاوز‌ به‌ عنف کرده و از قربانیان عکس و فیلمبرداری می‌کرد. متاسفانه تاکنون 4 پرونده در این پلیس باز شده و تحقیقات کارشناسان در دست اقدام است.

این مقام انتظامی هشدار داد: شهروندان عزیز توجه داشته باشند که هویت‌های موجود در فضای مجازی اکثرا جعلی بوده و قابل اعتماد نیستند. لذا هموطنان از هر گونه اعتماد و ایجاد رابطه با افراد ناشناس خودداری کرده و در هنگام مواجهه با موارد مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق تماس با شماره 096380 به مرکز فوریت‌های سایبری گزارش دهند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار