جزئیات دریافت وام فوری 25 میلیون تومانی بدون ضامن

ازکی وام به منظور کاهش هزینه زندگی مردم و خرید قسطی کالاها شرایطی را فراهم کرده تا متقاضیان کمتر از 72 ساعت وام 25 میلیون تومانی را دریافت کرده و خرید کنند.

جزئیات دریافت وام فوری 25 میلیون تومانی بدون ضامن

به گزارش زنهار؛ متقاضبان دریافت این وام می‌توانند با ارائه مدارک و شرایط لازم به خرید کالا از سایت‌های آداک شاپ، مقداد آی‌تی، لوتوس، گوشی شاپ، آسان جهاز، هایپر تخفیفان و ازکی اقدام کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام فوری چک یا سفته است و به منظور گرفتن این نوع تسهیلات نیازی به ارائه ضامن کسر از حقوق نیست.

نرخ سود اعلامی برای خرید کالا در این سایت 21 درصد بوده، اما در صورتی که گیرنده وام قصد خرید بیمه داشته باشد، این تسهیلات را با سود 18 درصدی بازپرداخت خواهد کرد. مدل پرداخت اقساط این نوع وام هم در قالب چک اعلام شده است. افراد با دریافت این وام امکان خرید لوازم خانگی، دیجیتالی، هتل، تور، سفر، بیمه و انواع پوشاک را دارند.

چگونگی اعتبارسنجی در ازکی‌وام

به منظور دریافت این تسهیلات، متقاضیان وارد سایت ازکی وام شده و گزینه درخواست اعتبار را انتخاب می‌کنند. پس از ثبت نام و ورود به حساب، میزان اعتبار موردنظر خود و تعداد اقساط را مشخص کرده و بعد از تکمیل فرم‌های اطلاعات هویتی وارد مرحله اعتبارسنجی خواهند شد.

اعتبارسنجی متقاضیان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود. به این صورت که اعتبارسنجی افراد با در نظر گرفتن سابقه فعالیت بانکی آن‌ها صورت می‌‌گیرد. به منظور انجام این کار فرد متقاضی باید حتما شماره موبایل خود را در سیستم ثبت کند. موسسه مشاور رتبه بندی ایران 10 هزار تومان برای اعتبارسنجی از متقاضیان دریافت خواهد کرد.

چگونگی تکمیل اطلاعات برای دریافت اعتبار ازکی‌وام

بعد از انجام اعتبارسنجی و در صورتی که متقاضی اقساط معوق یا چک پرگشتی در سیستم بانکی نداشته باشد، وی می‌تواند تصاویر مدارک خود شامل کارت ملی، شناسنامه و یک برگ چک صیادی را بارگذاری کند. چک باید سفید و بودن مبلغ باشد، این کار صرفا برای استعلام گرفتن اهمیت دارد.

سپس مسئولان ازکی وام صحت مدارک را بررسی کرده و در صورت تایید از راه‌های تلفنی به متقاضی اطلاع خواهند داد. بعد از آن توضیحاتی درباره تکمیل چک به افراد داده می‌شود و زمان و مکان مراجعه نماینده قانونی ازکی وام هم مشخص خواهد شد.

در این مراجعه قرارداد امضا شده و چک به نماینده تحویل داده شده و بعد از تایید امکان خرید اقساطی وجود دارد. زمان شروع اقساط هم طبق طرحی که خود فرد انتخاب کرده، شروع می‌شود. افراد با توجه به مبلغ اعتباری که دریافت می‌کنند باید قسط بپردازند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار