ادعای عجیب زن مطلقه درباره آزار شیطانی 3 پسر شکنجه گر

زن جوان در دادگاه ادعا کرد مورد تجاوز 3 مرد قرار گرفته است.

ادعای عجیب زن مطلقه درباره آزار شیطانی 3 پسر شکنجه گر

به گزارش زنهار، رسیدگی به این پرونده از هفدهم بهمن‌ماه سال ۹۷ آغاز شد .دختر جوانی به نام مرجان که به پلیس آگاهی رفته بود از سه پسر جوان به نام های  سامان ،رضا و دوست دیگرشان به اتهام آزار و اذیت و شکنجه شکایت کرد .

وی گفت: مدتی قبل دوست صمیمی ام میترا به من گفت که پسر مورد علاقه اش رضا قصد دارد یک خودرو بخرد. اما ۱۵ میلیون تومان پول کم دارد .او از من خواست تا به او پول قرض دهم که قبول کردم  و چک پدرم را به دوستم دادم.اما چند روز بعد رضا و دوست دیگرش به نام سینا  به بهانه برگرداندن چک پدرم مرا سوار ماشین کردند و به خانه ای سه طبقه در حوالی خاک سفید بردند. آنجا رضا و سامان و دوست دیگرشان به شدت مرا شکنجه کردند .آن ها با سیم داغ بدنم را سوزاندند و دسته‌جمعی مرا آزار دادند .

 با این شکایت تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز و مرجان پزشکی قانونی معرفی شد .اما کارشناسان آثار سوختگی روی بدن وی را تایید نکردند.

 رضا و سامان  ردیابی و بازداشت شدند ولی اتهام آزار و اذیت دخترجوان را گردن نگرفتند.

 سینا  در بازجویی ها گفت :دوست صمیمی ام  رضا می خواست ماشین بخرد اما پول کم داشت .به همین خاطر از دختر مورد علاقه‌اش میترا خواسته بود تا به او پول قرض بدهد .اما میترا مبلغ ۱۵ میلیون تومان را از دوست صمیمی اش مرجان گرفته بود .آن روز دوستم رضا چک را به من داد تا به بانک برم و آن را نقد کنم .اما وقتی به بانک رفتم متوجه شدم در حساب پدر مرجان پولی وجود ندارد. به همین خاطر چک را برگشت زدم .

وی ادامه داد: بعد از برگشت خوردن چک  پدرمرجان ،او و  پدرش مقابل خانه رضا رفته و داد و فریاد راه انداخته بودند .آنجا مرجان برای اولین بار به دروغ گفته بود رضا به همراه من و  دوست دیگرمان او را آزار داده و به زور چک پدرش را از او گرفته ایم.در صورتی که او خودش چک را داده بود.

رضا نیز منکر اتهامش شد و در حالی که متهمان با قرار وثیقه آزاد بودند برایشان کیفرخواست صادر شد تا  در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کنند.

در جلسه دادگاه

در جلسه دادگاه سامان حضور داشت و دو متهم دیگر به خاطر عدم ابلاغ احضاریه در دادگاه حضور نداشتند.

 در ابتدای جلسه مرجان به تشریح ماجرا پرداخت و گفت : متهم  به همراه دو دوست دیگرش به زور مرا به خانه‌ای در منطقه خاک سفید بردند و آزارم دادند .آنها مرا کتک زدند و با سیم داغ بدنم را سوزاندند تا چک پدرم را از من بگیرند .من از آنها شاکی هستم.

 سپس سامان روبه روی قضات ایستاد و شاکی را دروغگو خواند.

وی  گفت : من اصلاً ادعای این دختر را قبول ندارم. دوستم رضا از دختر مورد علاقه اش پول  خواسته بود و میترا که دوست صمیمی مرجان بود از او خواسته بود تا مبلغ ۱۵ میلیون تومان پول  به او قرض بدهد.مرجان هم با میل خودش  چک ۱۵ میلیون تومانی پدرش را به او  داده بود . من به بانک رفته بودم تا چک  را نقد کنم که متوجه شدم در آن موجودی نیست و آن را برگشت زدم. همین موضوع باعث شد تا به درد سر بی افتم .من هرگز مرجان را آزار نداده ام.شاکی به خاطر خصومت شخصی علیه من و دوستانم این شکایتی را مطرح کرده است و من هنوز علت این موضوع را نمی دانم.

قاضی به پیامک ارسال شده از سوی متهم به شاکی اشاره کرد و گفت: اگر شاکی را نمی شناختی چرا به او پیامک ارسال کردی؟ که وی سکوت کرد.

سپس محمد شمس ،وکیل متهم به دفاع پرداخت و گفت: طبق اظهارات شاکی مرجان در تاریخ ۱۷ بهمن ۹۷ مورد آزار قرار گرفته .اما ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۹۸ شکایتش را مطرح کرده است .علت تاخیر در طرح شکایت چیست؟و شاکی حدود 4ماه بعد به پزشکی قانونی معرفی شده است.

که مرجان پاسخ داد :پدرم پدربزرگ فوت شده و من شرایط  روحی مساعدی نداشتم . به همین خاطر شکایت نکردم .

سپس وکیل متهم به طرح چند ایراد پرداخت و گفت: شاکی مطلقه بوده و به همین خاطر پزشکی قانونی درباره آزار و اذیت وی نتوانسته اظهارنظر کند. از طرفی وی درباره چگونگی خروج از خانه ای  که مدعی  است در آنها جا مورد آزار  قرار گرفته نپرداخته و مشخص نیست  وی خودش از خانه خارج شده و یا فرار کرده است . در بررسی های پلیسی  هیچ دوربین مداربسته ای  لحظه ای را که شاکی مدعی است متهمان وی را به زور سوار ماشین کرده و به خانه برده اند، ضبط نکرده است و به نظر می رسد این شکایت با سوء نیت صورت گرفته باشد .

با پایان  دفاعیات این وکیل قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار