فوری؛ واریز 3میلیونی به حساب معلمان از امروز

وزیر آموزش و پرورش گفت: ۶۵ درصد معلمان معترض به رتبه بندی، به یک رتبه بالاتر ارتقا یافتند.

فوری؛ واریز 3میلیونی به حساب معلمان از امروز

به گزارش زنهار، صحرایی، وزیر آموزش‌ و پرورش در همایش تبیین و توانمندسازی مدیران مدارس استان تهران گفت: ۶۵ درصد معلمان معترض به رتبه بندی، به یک رتبه بالاتر ارتقا یافتند.

صحرایی ادامه داد: رتبه بندی جدید از اول مهر امسال اعمال خواهد شد. تلاش می‌کنیم بخشی از معوقات معلمان را تا پایان شهریور پرداخت کنیم

وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: مشکل نیروی انسانی با جدیت دنبال می‌شود. مجوزی گرفته شده که نیروهای بازنشسته سال ۱۴۰۱ می‌توانند تا ۲۴ ساعت دعوت به کار شوند.

وی با اشاره به اینکه برخی از معوقات معلمان، سنواتی است گفت: تلاش می‌کنیم تا انتهای شهریور کل معوقات سالانه معلمان پرداخت شود.

چندی پیش رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان گفته بود: در ابتدا اعلام شد رتبه‌بندی برای تمام معلمان ذی‌حق اجرا می‌شود و 38 هزار میلیارد تومان بودجه برای اجرای اولیه آن تخصیص یافت، وقتی قانون رتبه بندی معلمان را اجرا کردیم در انتهای سال گذشته با چالش مواجه شدیم.

وی افزود: رئیس‌جمهور دستور داد 5 هزار میلیارد تومان دیگر به‌ بودجه رتبه بندی معلمان اضافه شود و این قانون با 43 هزار میلیارد تومان اجرا شد. همچنین اعتراضات معلمان به رتبه‌بندی بررسی شد و این هفته مرحله دوم اجرای رتبه‌بندی برای اعمال اعتراض معلمانی که اعتراض آنها وارد بود، اجرا می‌شود.

صحرایی درباره معلمان فاقد رتبه گفت: اگر فردی با 20 سال سابقه معلمی رتبه ندارد ممکن است به این دلیل باشد که فرد فرآیند رتبه‌بندی را کامل نکرده یا اینکه تقاضای رتبه‌بندی نکرده است، برای افرادی که رتبه ندارند تصمیماتی اتخاذ کردیم و براین اساس آنها به رتبه یک، دو، سه، چهار و پنج رتبه‌بندی می‌شوند و احکام افراد از این هفته اجرایی می‌شود و فرآیند اعمال رتبه‌ها شروع شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار