پسری پدرش را به اتهام تعرض جنسی به خواهرانش با تیشه کشت!

پلیس جوزجان در شمال افغانستان گفته که پسر جوانی پدرش را به اتهام "تجاوز جنسی" به دو خواهرش با تیشه کشته است.

پسری پدرش را به اتهام تعرض جنسی به خواهرانش با تیشه کشت!

به گزارش زنهار، پلیس جوزجان در شمال افغانستان گفته که پسر جوانی پدرش را به اتهام "تجاوز جنسی" به دو خواهرش با تیشه کشته است.

 فقیرمحمد جوزجانی، فرمانده پلیس جوزجان گفته که دیروز این پسر ۲۰ ساله به پلیس زنگ زد و گفت که می‌خواهد در خانه‌اش در شهر شبرغان، مرکز جوزجان به دلیل قتل پدرش دستگیر شود.

جوزجانی افزود که این پسر "اعتراف" کرده که پدرش را با تیشه به قتل رسانده و دلیل آن تجاوز جنسی به دو خواهرش بوده است.

به گفته فرمانده پلیس جوزجان، این پسر گفته که دیروز وقتی از بیرون به خانه بازگشت خواهر بزرگش به او گفت که پدرش به او تجاوز کرده و بعد خواهر کوچکش نیز گفت که پدرش به او هم تجاوز جنسی کرده است.

آقای جوزجانی همچنین گفت که پلیس در حال بررسی و تحقیق در این مورد است.

در همین حال، ذبیح‌الله شجاع، سخنگوی پلیس بغلان، دیگر ولایت شمالی افغانستان گفته که شام روز دوشنبه مردان ناشناس دختر ۲۲ ساله‌ای را با شلیک گلوله کشته‌اند.

شجاع گفت که هنوز عاملان قتل و همچنین انگیزه آن مشخص نیست، ولی پلیس در این مورد تحقیق می‌کند.

برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشته‌اند این دختر دیروز "در خیابان در برابر دیدگان مردم" به ضرب گلوله کشته شده است، ولی آقای شجاع این خبر را تایید نکرد.

خشونت با زنان در افغانستان از مشکلات عمده اجتماعی است. آمارهایی که منابع رسمی در این مورد ارائه می‌کنند، بیانگر گستردگی خشونت با زنان است.

دولت افغانستان با حمایت همکاران بین‌المللی خود در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی به خرج داده تا به این معضل اجتماعی پایان دهد و وضعیت حقوق بشر در جامعه بهبود یابد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار