۳ سال سلطه گری سیاه مرد شیطان صفت

زن جوان که ۳ سال بعد از سلطه‌گری‌های مرد شیطان‌صفت به تنگ آمده بود راز سرنوشت سیاهش را فاش کرد.

۳ سال سلطه گری سیاه مرد شیطان صفت

به گزارش زنهار، این زن با اشک و گریه خواستار رهایی از دست رئیس شرکتی شد که زندگی را برایش کابوس کرده بود.

اما در برابر رازگشایی این زن، متهم ادعای عجیبی را مطرح کرد تا از مجازات در امان بماند.

فیلم سیاه رئیس شرکت از زن تهرانی

رسیدگی به این پرونده از فروردین ماه امسال آغاز شد. زن جوانی به نام شبنم همراه همسرش به پلیس آگاهی رفت و از یک مرد شیطان‌صفت شکایت کرد.

شبنم ۲۷ ساله در تشریح ماجرا گفت: ۳ سال قبل در حالی که من و شوهرم وضع مالی خوبی نداشتیم در فضای مجازی به دنبال پیدا کردن شغلی مناسب بودم که در سایت دیوار با آگهی استخدام در یک شرکت خصوصی در غرب تهران روبه‌رو شدم. با مدیر آنجا که مرد میانسالی به نام رامین بود قرار ملاقات گذاشتم. در اولین ملاقات، او حرف‌های نامربوط زد، به همین خاطر می‌خواستم شرکت را ترک کنم، اما یکباره او در اتاقش را قفل کرد و بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار داد. او از صحنه‌های سیاه فیلم گرفت و تهدیدم کرد اگر در این خصوص به کسی حرفی بزنم فیلم را پخش می‌کند و آبرویم را می‌برد. با سر و وضعی آشفته به خانه برگشتم و از ترسم جرأت نکردم به شوهرم هم حرفی بزنم.

وی ادامه داد: بعد از چند روز رامین با من تماس گرفت و گفت اگر به خواسته‌هایش تن ندهم فیلم را برای شوهرم ارسال می‌کند. او به مدت ۳ سال با همین روش، تهدیدم ‌کرد تسلیم خواسته‌های شومش باشم. در این مدت به افسردگی مبتلا شده و با همسرم اختلاف شدید پیدا کرده بودم تا اینکه همسرم به ماجرا پی برد و من حقیقت را به او گفتم. حالا آمده‌ام تا از رامین شکایت کنم.

بازداشت شیطان

با این شکایت، مأموران به ردیابی مدیر شرکت پرداختند و وی را بازداشت کردند، اما وی مدعی شد زن جوان را آزار نداده است، در حالی که مأموران در بررسی گوشی موبایل او تعداد زیادی فیلم سیاه کشف کردند.

محاکمه شیطان

بدین ترتیب برای رامین۴۷ساله به اتهام آزار و اذیت و نشر فیلم سیاه کیفرخواست صادر شد و وی در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

در ابتدای جلسه شبنم در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: این مرد ۳ سال از زندگی‌ام را تباه کرد. هر بار گوشی موبایلم زنگ می‌خورد لرزه بر تنم می‌افتاد. او با تهدید مرا به شرکتش می‌کشاند و از من فیلم سیاه تهیه می‌کرد و من از ترس آبرویم جرأت نمی‌کردم به کسی حرفی بزنم. من برای او حکم اعدام می‌خواهم.

وقتی رامین روبه‌روی قضات ایستاد اتهامش را منکر شد و ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: ۳ سال پیش این زن به دفتر کارم آمد و مدعی شد مطلقه است. او می‌گفت نیاز مالی دارد و با اصرار از من خواست او را در شرکتم استخدام کنم. او در این مدت برای اینکه بتواند از من پول بگیرد به من نزدیک شد و از من خواست با هم رابطه برقرار کنیم، حتی ما با هم به سفر هم رفتیم. هیچ آزار و اذیتی در کار نبوده و این زن به دروغ این ادعا را علیه من مطرح کرده است.

با این ادعا و دیگر مستندات پرونده، قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

نظر کارشناس

سکوت قربانی، راه را برای ادامه سلطه‌گری باز می‌کند

دکتر عبدالمجید بحرینیان، روانشناس بالینی، درباره سکوت قربانیان آزار و اذیت و ادامه سلطه‌گری از سوی فرد متجاوز در گفت‌وگو با خبرنگار «ایران» گفت: سکوت قربانیان تجاوز در جامعه ما موضوعی دردناک و بسیار ظالمانه است. مسأله جابه‌جایی جای قربانی و متعرض هنوز در کشور های بسیاری حل نشده و همین موضوع باعث می‌شود بسیاری از افرادی که به دام افتاده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، سکوت کنند. همین موضوع راه را برای ادامه تعرض از سوی فرد متجاوز باز می‌کند.

وی ادامه داد: بسیاری از دختران و زنان در این زمینه آگاهی کمی دارند. آنها وقتی به دام سیاه می‌افتند با تصور اینکه پای آبروی‌شان درمیان است یا ممکن است با مطرح کردن موضوع آزار و اذیت، بسیاری از حقوق خود را از دست بدهند یا ممکن است زندگی آنها از هم بپاشد و همسر و فرزندان‌شان را از دست بدهند و به طور کلی امنیت روانی آنها زیر سؤال برود، سکوت می‌کنند.

بحرینیان گفت: اگرچه امروزه قانون، کسی را که عکس و فیلمی را غیرقانونی در فضای مجازی منتشر کند تحت تعقیب قانونی قرار داده و مجازات می‌کند و این حمایت را از فرد آزاردیده انجام می‌دهد، اما همچنان بسیاری از قربانیان به خاطر نداشتن اعتماد به نفس یا ترس از ریختن آبرو، سکوت می‌کنند و در ماجرایی غرق می‌شوند که دیگر توان بازگشت از آن را ندارند. لازم است در جامعه ما این خودآگاهی از طریق رسانه‌ها، مسئولان فرهنگی، سازمان‌ها و نهادها به زنان و دختران داده شود تا بدانند در صورتی که به دام افتادند، نترسند و سکوت نکنند. چون این سکوت راه را برای ادامه سلطه‌گری و تجاوز فرد متعرض باز می‌کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار