مرد شیطان صفت با شگردی خاص زنان تهرانی را هدف نیت خود قرار می داد

سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک کلاهبردار در شرق تهران خبر داد.

مرد شیطان صفت با شگردی خاص زنان تهرانی را هدف نیت خود قرار می داد

به گزارش زنهار، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: اوایل خرداد ماه سال جاری با وقوع کلاهبرداری های سریالی از شهروندان و وصول شکایت مال باختگان، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار کارآگاهان زبده اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی دریافتند؛ متهم با سوژه یابی و آشنایی با مال باختگان که اکثر آنان از بانوان بودند، با سواستفاده از اعتمادشان به منزل مال باختگان می رفته و پس از سرقت لوازم با ارزش مانند گوشی، طلا و ... به آن ها تجاوز و سپس متواری می شد.

احدی از شاکیان پس از مراجعه به اداره پنجم پلیس آگاهی اظهار داشت؛ متهم در یکی از شبکه های مجازی پس از آشنایی و جلب اعتماد مال باخته، با وسوسه وی برای  دادن سود در ازای گرفتن کارت ملی به منزل مال باخته مراجعه و سپس با تهدیدی وی، اموال با ارزش را به سرقت برده است.

کارآگاهان در گام بعدی با توجه به  اهمیت موضوع با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم و روش های میدانی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه، متهم را دستگیر و به اداره پنجم آگاهی پایتخت انتقال دادند.

متهم در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرم علیه خود شد، اما در ادامه با وجود مستندات موجود ناگزیر لب به اعتراف گشود و به تمام جرم های خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه از متهم تعدادی سلاح سرد نیز کشف و تاکنون تعداد 8 شاکی موفق به شناسایی متهم شده اند. خاطرنشان کرد: متهم با قرار قانونیاز سوی مراجع قضائی برای شناسایی سایر شکات در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار