آماده‌باش استاندار کرمانشاه به موکب‌های مسیر برگشت

با توجه به نیاز انبوه زائران اربعین به پذیرایی و استراحت در طول جاده‌های استان، استاندار کرمانشاه در حال بررسی میزان آمادگی موکب‌های مسیر برگشت زائران و پیگیری رفع نواقص است.

آماده‌باش استاندار کرمانشاه به موکب‌های مسیر برگشت

به گزارش زنهار، بازگشت زائران اربعین حسینی از مرز بین المللی خسروی سرعت گرفته و روز به روز بر جمعیت ورودی به کرمانشاه از ۲ مرز خسروی و مهران افزوده می‌شود.

امروز هم همانند دوسه روز گذشته آمار ورود در مرز خسروی بیشتر از آمار خروج بود. در مجموع از اول صفر تا به امروز بیش از ۷۲۰ هزار زائر از مرز بین‌المللی خسروی تردد کرده‌اند.

با توجه به نیاز انبوه زائران اربعین به پذیرایی و استراحت در طول جاده‌های استان، استاندار کرمانشاه از روز گذشته در حال بررسی میزان آمادگی موکب‌های مسیر برگشت زائران و پیگیری رفع نواقص است؛ بویژه اینکه اکثریت زائران برگشتی از مرز مهران هم از محورهای کرمانشاه به استان خود بر می گردند.

استاندار کرمانشاه از موکب های مسیر برگشت زائران اربعین حسینی حدفاصل مرکز استان تا کنگاور و خروجی استان را بازدید و میزان آمادگی برای پذیرایی شایسته از زوار را بررسی کرد.

صحرایی همچنین دستورات لازم برای رفع دغدغه ها و نیازمندی‌های مواکب در راستای تسهیل تردد، تامین نیازهای بهداشتی، تغذیه و راهنمایی زائران را صادر کرد.

 موکب آقام اباالفضل(ع)، موکب جوانان گمنام، مسجد صاحب الزمان روستای قوزیوند، موکب شهدای هوانیروز، موکب شهدای صنعت آب و برق، موکب ستاد مردمی اربعین کنگاور، موکب مردمی مدافعان حرم، ۵ موکب مردمی در سه راهی نهاوند، موکب مردمی کمربندی صحنه از ایستگاه‌هایی بودند که استاندار کرمانشاه  از آن‌ها بازدید کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار