توزیع بسته تحصیلی بین همه این گروه از دانش‌آموزان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بسته های تحصیلی بین همه دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد توزیع می‌شود.

توزیع بسته تحصیلی بین همه این گروه از دانش‌آموزان

به گزارش زنهار، روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه سال گذشته برای همه دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان بسته تحصیلی فراهم شد، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بسته‌های تحصیلی بین همه دانش آموزان  تحت حمایت کمیته امداد توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اجرای طرح جشن عاطفه‌های در سه مرحله افزود: هر سال در آستانه بازگشایی مدارس جشن عاطفه‌ها با هدف تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نقش رسانه‌ها، نیروی مقاومت بسیج و آموزش و پرورش در ترویج سنت حسنه انفاق و احسان و جریان‌سازی نوع دوستی برجسته است، ادامه داد: ترویج و جریان‌سازی فرهنگ انفاق احسان و نیکوکاری در جامعه به ویژه بین دانش‌آموزان و دانشجویان برای تمرین نوع‌دوستی و دستگیری از همنوعان خود در تأمین بخشی از ملزومات آموزشی و تحصیلی یکی از اهداف مهم رویداد ملی و معنوی جشن عاطفه‌ها است.

صالحی ایجاد جریان خیر و احسان در کمک به همنوع و تقویت انسجام و همدلی را دو هدف عمده برگزاری جشن عاطفه ها اعلام کرد و گفت: با تقویت این جریان مردم در انجام کار خیر سهیم می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز این جشن در سه مرحله اجرایی خواهد شد، گفت: مرحله نخست که بحث اجرایی کردن جشن در فضای مجازی است از اول شهریورماه آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: رویداد ملی و معنوی شور عاطفه‌ها با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه بخشی از ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان زیرپوشش  با عنوان«پویش تامین مایجتاج تحصیلی دانش آموزان عزیز تحت حمایت»همزمان با سراسر کشور با همکاری بسیج مستضعفین، آموزش و پرورش، صدا و سیما و مراکز نیکوکاری اجرا خواهد شد.

صالحی اضافه کرد: در قالب این جشن پایگاه‌های نمادین پایگاه‌های امداد و نیروی مقاومت بسیج در میادین و معابر و هفته آخر شهریور، پایگاه‌های مصلی‌های نماز جمعه ۳۱ شهریورماه، پایگاه‌های مدارس روز سه شنبه ۴ مهرماه) دایر خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی خیرین در جشن عاطفه ها طی سال گذشته گفت: امیدواریم امسال میزان مشارکت بیشتر از سال گذشته باشد تا افراد زیادی از کمک های مردمی برخوردار شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تأکید  بر راه اندازی پویش کمک به دانش آموزان نیازمند با محوریت صدا و سیما گفت: قطعا این موضوع تاثیر بسزایی در افزایش مشارکت مردم خواهد داشت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار