خدمت‌رسانی ۴۳۰ نیروی شهرداری در نجف/ همکاری مشترک شهرداران نجف، بغداد، مشهد و تهران

به گفته سخنگوی شورای شهر تهران، ۱۳ دستگاه خودروهای مخصوص نظافت شهری با کمک شهرداری‌های نجف، بغداد، مشهد و شهرداری تهران در داخل شهر نجف مشغول نظافت شهر هستند.

خدمت‌رسانی ۴۳۰ نیروی شهرداری در نجف/ همکاری مشترک شهرداران نجف، بغداد، مشهد و تهران

به گزارش زنهار، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران به همراه پرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران  از خدمت رسانی شهرداری تهران در قرارگاه شهر «نجف» بازدید کردند.

نادعلی با اشاره به اینکه رسیدگی و نظافت موقعیت اصلی شهر نجف برعهده پاکبانان و پسماند منطقه ۱۷ شهرداری تهران است و اقدامات نسبت به سال گذشته منظم‌تر انجام می‌شود، افزود: امسال همکاری خوبی میان مدیران شهری نجف و مدیران شهری تهران و عتبات علویه وجود دارد که باعث ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی(ع) شده است، در قرارگاه نجف با توجه به حجم کار ۳۰۸ نفر نیروی پاکبان در شیفت‌های مختلف مشغول کار هستند.

او با اشاره به خودروهای نظافت شهری فعال در نجف گفت: ۱۳ دستگاه خودروهای مخصوص نظافت شهری با کمک شهرداری‌های نجف، بغداد، مشهد و شهرداری تهران در داخل شهر نجف مشغول نظافت شهر هستند.

رضا سیفی شهردار منطقه۱۷ تهران نیز گفت: در مجموع ۴۳۰ نفر نیرو در شهر نجف از ۵ ماه صفر مشغول خدمات‌رسانی هستند و تا روز اربعین خدمت‌رسانی‌ها ادامه خواهد داشت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار