واریز کمک معیشتی 380هزار تومانی دولت برای این دسته از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان فارس گفت: از ابتدای شروع به کار صندوق، تعداد ۱۳۰ هزار فقره تسهیلات با اعتبار ۸ هزار و ۸۴۸ میلیارد ریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس و واجدین شرایط پرداخت شده است.

واریز کمک معیشتی 380هزار تومانی دولت برای این دسته از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

به گزارش زنهار، عبدالرضا صالحی، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان فارس، مقارن با هفته بانکداری اسلامی، پیاده‌سازی بانکداری اسلامی را نخستین اولویت این صندوق عنوان کرد و گفت: مجموعه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان فارس با یک شعبه و ۵۸ نمایندگی و حدود ۴۱۰ هزار مشتری در سطح استان توانسته از ابتدای شروع به کار ، تعداد ۱۳۰ هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۸,۸۴۸ میلیارد ریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس و واجدین شرایط پرداخت کند.

او افزود: این صندوق توانسته با جذب سپرده به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از طرف خیرین و نیکوکاران گرامی استان، تعداد ۱۰ هزار و ۸۲۶ فقره تسهیلات به مبلغ ۹۲۰ میلیارد ریال به نیازمندان معرفی شده از طرف خیرین، پرداخت نماید.

صالحی با اشاره به محدودیت منابع اعتباری صندوق، اضافه کرد: از نیکوکاران حقیقی و حقوقی خواهشمندیم تا جهت رفع نیاز مددجویان و واجدین شرایط با سپرده گذاری در صندوق علاوه بر برکات معنوی، از امتیازات هم افزایی در خصوص پرداخت وام نیز برخوردار شوند.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت فارس ادامه داد: تسهیلات پرداختی به تمامی مشتریان، بدون پرداخت هیچ هزینه ای مشمول بیمه صندوق می شود که توانسته است از سال ۹۹ تاکنون ۴۳ میلیارد ریال مانده تسهیلات وام گیرندگان متوفی را به طور کامل پرداخت نماید.

صالحی افتتاح حساب ، صدور کارت المثنی و فعالسازی اینترنت بانک و .... را از خدمات غیر حضوری صندوق خواند و یادآور شد: صندوق قرض الحسنه تنها صندوقی است که دارای کارت و عضو شبکه شتاب می باشد و ۶۰ درصد از خدمات قابل ارائه در شعبه و نمایندگی های این صندوق، به صورت غیر حضوری و توسط همراه بانک و اینترنت بانک انجام می شود.

او در پایان خاطر نشان کرد: در ۵ ماهه امسال تعداد ۴۸۸۸ فقره تسهیلات در سر فصل مختلفی همچون جهیزیه، درمان ودیعه مسکن و ... با اعتباری بالغ بر ۸۹۰ میلیارد ریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس و واجدین شرایط پرداخت شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار