وضعیت هواشناسی امروز

سه شنبه نفوذ گردوخاک از کشور عراق به غرب و شمال غرب کشور دور از انتظار نیست و چهارشنبه هم دریای خزر مواج است.

وضعیت هواشناسی امروز

به گزارش زنهار، سه شنبه و چهارشنبه با عبور موج بارشی از نوار شمالی کشور در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل زنجان قزوین استان‌های ساحلی خزر ارتفاعات البرز مرکزی و به تدریج در خراسان شمالی رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گردوخاک رخ خواهد داد.

شایان ذکر است امروز در جنوب سیستان و بلوچستان ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق و باد و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه در اردبیل شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده خواهیم داشت جمعه در مناطق شمالی شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده با احتمال رعدوبرق پیش بینی می‌شود. شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، هرمزگان کرمان و سیستان و بلوچستان بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

سه شنبه در شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز کشور چهارشنبه تا جمعه در شمال شرق شرق دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

لازم به ذکر است سه شنبه نفوذ گردوخاک از کشور عراق به غرب و شمال غرب کشور دور از انتظار نیست. چهارشنبه دریای خزر مواج است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار