گذرنامه‌ها کی به دست زائران می‌رسد؟

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا درخصوص علت تاخیرهای بعضا ۱۰ روزه در تحویل گذرنامه زیارتی اربعین به متقاضیان و زمان رفع این مشکل توضیح داد.

گذرنامه‌ها کی به دست زائران می‌رسد؟

به گزارش زنهار، در روزهای گذشته مخاطبین باشگاه خبرنگاران جوان با ارسال پیام‌های متعدد از طولانی شدن زمان صدور و تحویل گذرنامه زیارتی گلایه داشتند و گفتند که حدود ۱۰ روز است ثبت نام انجام شده، اما گذرنامه به دستشان نرسیده است. این در حالی است که مسئولین فراجا گفته بودند گذرنامه زیارتی، پس از ثبت درخواست، ۳ تا ۵ روزه به دست زائران می‌رسد.

سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در خصوص علت تاخیر ایجاد شده در تحویل گذرنامه‌های زیارتی گفت: گذرنامه زیارتی مورد استقبال تعداد بسیار زیادی از مردم قرار گرفته به طوری که بیش از انتظار درخواست برای دریافت این گذرنامه ثبت شده است.

وی افزود: به دلیل افزایش بسیار زیاد درخواست‌ها، در ۳ روز گذشته ظرفیت چاپ گذرنامه را ۳۰۰ درصد افزایش دادیم که باعث شد ۳ برابر ظرفیت کار انجام شود و در سیستم تحویل پست هم تسریع شده است.

سردار ذوالقدر گفت: از روز جمعه که خروجی کار انجام شد، مواردی که در صدور گذرنامه تاخیر ایجاد شده بود برای پست ارسال شده تا در نقاط مختلف کشور تحویل مردم داده شود.

وی اظهار کرد: تا ۲ روز آینده بخش زیادی از مواردی که در صدور گذرنامه تاخیر ایجاد شده است تحویل داده خواهند شد.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا با بیان اینکه سالن چاپ گذرنامه به صورت سه شیفت و شبانه روزی در حال انجام کار هستند، گفت: ادارات گذرنامه سراسر کشور جهت خدمت رسانی به مردم از ساعت ۶ صبح تا ۱۹ فعالند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار