بازداشت قاتل فراری قبل از پرواز به آنتالیا به سبک گاندو

مرد جنایتکار که در جریان اختلاف خانوادگی سناریوی قتل خواهرزاده اش را طراحی واجرای کرده بود و پس از فرار باخانواده اش عازم آنتالیا بود کارآگاهان جنایی رباط کریم به سبک گاندو توانستند متهم فراری را در باند پرواز غافلگیر کنند.

بازداشت قاتل فراری قبل از پرواز به آنتالیا به سبک گاندو

به گزارش زنهار، رسیدگی به این پرونده از شامگاه  ۲۴ مردادماه حدود ساعت ۱۰شب و از وقتی کلید خورد که جسد مرد جوانی در خوروی پراید دریکی از خیابان‌های رباط کریم توسط پلیس کشف شد.

خیلی زود بازپرس کشیک قتل خودش را به محل کشف جسد رساند در نخستین گام وی دستور داد جسد برای شناسایی هویت و علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

پس از استعلام خودرو که مشخص شد مقتول مالک آن است هویت وی  نیز شناسایی شد کارآگاهان جنایی پس از کشف هویت جسد بنام کیوان ۴۴ساله سراغ همسرش رفتند.

 زن جوان در اظهاراتش مدعی شد که همسرم حدود ساعت ۳عصر به دنبال تماس دایی اش از خانه خارج شده و دیگر از او اطلاعی نداشتم و گوشی اش هم از دسترس خارج شده است.

کارآگاهان وقتی با دایی کیوان  تماس گرفتند وی اظهار بی اطلاعی کرد وقتی از وی خواسته شد که برای بازجویی وتحقیقات به اداره پلیس برود او گوشی اش را خاموش کرد .این موضوع باعث ظن کارآگاهان شد وقتی به دنبال او راهی خانه اش در تهران شدند متوجه شدند وی به همراه خانواده اش از خانه رفتند و با ردیابی گوشی همراه تنها مظنون پرونده دریافتند که وی در فرودگاه است که خیلی زود با هماهنگی ودستور قضائی کارآگاهان توانستند وی را در باند پرواز به ترکیه دستگیر کنند.

 متهم پس از دستگیری و بازجویی های فنی لب به سخن گشود و پرده از راز جنایش برداشت.

وی در اظهاراتش مدعی شد که خواهر زاده اش را به خاطر اختلاف های خانوادگی که از قبل باهم  داشتیم او را با وارد کردن جسم سخت به قتل رساندم  و بعد او را پشت فرمان خودرویش نشاندم و پابه فرار گذاشتم.  وقتی پلیس تماس گرفت فهمیدم که آنها به من مظنون شدند برای همین خیلی زود بلیط سفر به آنتالیا را گرفتم و باخانواده شبانه به فرودگاه رفتیم.

سرهنگ علی زنگنه فرمانده انتظامی رباط کریم پس از اعلام جزییات این پرونده به خبرنگار رکنا گفت: این پرونده درکمتر از چند ساعت پس از شروع رسیدگی به پرونده توسط کارآگاهان جنایی با استفاده از علم  وفنون کشف جرم و اطلاعات کامل واشرافیت به پرونده کشف شد.

هم اکنون متهم پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده به دادسرا منتقل شده و روند رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.

وی از مردم خواست برای حل مشکلات خانوادگی هیچ وقت احساسات خود را وارد ماجرا نکنند. سعی کنند با تدبیر و گرفتن مشاوره لازم چالش های خودرا حل وفصل کن کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار