اختصاص 5 مرکز پلیس برای صدور گذرنامه ویژه اربعین

رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا نشانی ادارات پلیس گذرنامه تهران برای درخواست حضوری گذرنامه ویژه اربعین را اعلام کرد.

اختصاص 5 مرکز پلیس برای صدور گذرنامه ویژه اربعین

به گزارش زنهار، سردار علی ذوالقدر با اشاره به نشانی ادارات پلیس گذرنامه تهران برای درخواست حضوری گذرنامه ویژه اربعین اعلام کرد: مردم از دو طریق می توانند گذرنامه ویژه اربعین را درخواست بدهند؛ نخستین راه استفاده از اپلیکیشن "پلیس من" است و راه دوم مراجعه حضوری به ادارات پلیس گذرنامه است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می شود حتی المقدور افراد حضوری برای درخواست گذرنامه ویژه اربعین مراجعه نکنند و مراحل درخواست را آنلاین ثبت کنند؛ گفت: در تهران 5 مرکز برای مراجعه حضوری به منظور درخواست صدور گذرنامه ویژه اربعین وجود دارد.

رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: نخستین مرکزی که افراد برای درخواست صدور گذرنامه ویژه اربعین می توانند به آن مراجعه کنند، اداره کل گذرنامه به آدرس  تهران - آرش مهر (شهرآرا) - نرسیده به کلیسای آشوری - پلاک 33 است.

ذوالقدر ادامه داد: آدرس دیگری که مردم می توانند برای درخواست صدور گذرنامه ویژه اربعین به آن مراجعه کنند ساختمان مرکزی پلیس گذرنامه و مهاجرت به آدرس تهران - خیابان کوه نور - خیابان مطهری است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دو مرکز در شرق تهران (استان تهران، ورامین، بلوار امام رضا، بین سعادت و کوی دوستان) و غرب تهران (استان تهران، ولیعصر، بین گل ها و گل بهار) برای درخواست گذرنامه ویژه اربعین وجود دارد.

رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: البته در شهر ری هم یک مرکز به آدرس تهران، محله جوانمرد قصاب، شهر ری، بلوار بسیج، میدان نماز هم وجود دارد که ساکنان شهر ری می توانند برای تمدید گذرنامه و یا درخواست گذرنامه ویژه اربعین به آن مراجعه کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار