هدیه جنجالی مردجوان به نامزدش سوژه شد

گاهش عشق و علاقه در یک فرد به حدی میرسد که حاضر است از مهمترین داشته هایش بگذرد، داشته هایی که حتی دوباره بدست آوردنشان غیر ممکن است.

هدیه جنجالی مردجوان به نامزدش سوژه شد

به گزارش زنهار؛ به نقل از منیبان: عشق و علاقه در جهان به اشکال مختلف ابراز میشود که در بین هر شکل و صورت آن، گاهی برخی از عاشق و معشوق ها رفتار عجیبی از خود بروز داده و با همین رفتارها خبرساز میشوند.

حالا در ادامه ماجرای تصمیم باورنکردنی پسر جوان مصری را خواهیم خواند که با ابراز عشق عجیبش صاحب یکی از وایرال های فضای مجازی شده.

دو تصویر منتشر شده در توییتر و برخی از شبکه های اجتماعی دیگر، از این جوان عاشق پیشه مصری ماجرا را به خوبی لو میدهد. تصویر اول از خود اوست در حالی که لبخند عریضی روی صورتش نقش بسته، لبخندی متفاوت با آنچه تصور می کنید چراکه هیچ دندانی در این لبخند پیدا نیست.

بله این عاشق سینه چاک که نامش هم منتشر نشده، هیچ دندانی داخل دهانش ندارد و برخلاف صورت جوانش، دهانش کاملا شبیه پیرمردهای 90 ساله است. تصویر دوم دلیل وضعیت عجیب دهان او را فاش میکند.

تصویری که یک دستبند متفاوت را نشان میدهد، دستبندی که از کنار هم قرار گرفتن تعداد زیادی دندان ساخته شده است. بله درست متوجه شدید، جوان مصری تمام دندان هایش را کشیده و با آنها دستبندی به نشانه عشق برای نامزدش ساخته است، تصمیمی باورنکردنی برای اثبات عشقی آتشین که با واکنش های گسترده ای همراه شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار