خبر خوش به فرهنگیان؛ اعلام زمان پرداخت مابه‌التفاوت رتبه فرهنگیان از سال 1400

محمدمهدى زاهدى نماینده کرمان گفت: از سازمان برنامه و بودجه و وزارت آمورش و پرورش انتظار است در خصوص اجرای قانون و انجام تعهداتشان برای پرداخت مابه‌التفاوت رتبه فرهنگیان از سال 1400 اقدام کنند.

خبر خوش به فرهنگیان؛ اعلام زمان پرداخت مابه‌التفاوت رتبه فرهنگیان از سال 1400

به گزارش زنهار، یک نماینده مجلس به دولت رئیسی و آموزش و پرورش درباره  پرداخت مابه‌التفاوت رتبه بندی فرهنگیان از سال 1400 تذکر داد.

 این قشر عزیز شایسته حمایت‌های دولت‌مردانند، اجازه ندهید که شیرینی رتبه‌بندی با تسامح و تاخیر در پرداخت مطالبات حاصل از آن موجب تلخ‌کامی این قشر فرهیخته شود.

وی در ادامه عنوان کرد: یکی از اولویت‌ها و رویکردهای مجلس انقلابی در راستای عدالت‌محوری همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و کارمندان است که با پیگیری‌هایی که در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم در انجام است، امیدواریم این مهم به نتیجه برسد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به رئیس دولت گفت: آقای رئیس جمهور قیمت برخی از کالاها در چند ماه اخیر افزایش افسارگسیخته‌ای داشته و مردم از این وضعیت گلایه‌مند و بسیار ناراحتند؛ لطفاً برای مهار قیمت اقلام پروتئینی، گوشت قرمز و گوشت مرغ و برخی کالاهای اساسی دیگر چاره‌ای بیندیشید.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار