قتل فجیع یک زن 37 ساله در تهران

مرد گفت: داخل راه‌پله‌های ساختمان بودیم که به مهتاب گفتم من در این ۴ سال همه کار برای تو انجام دادم اگر قصد داری این رابطه را به پایان برسانی باید ۷۰ میلیون تومانی که از من گرفته بودی را برگردانی که مهتاب در پاسخ مدعی شد دیگر همه چیز تمام شده است.

قتل فجیع یک زن 37 ساله در تهران

همشهری آنلاین : مرد گفت: داخل راه‌پله‌های ساختمان بودیم که به مهتاب گفتم من در این ۴ سال همه کار برای تو انجام دادم اگر قصد داری این رابطه را به پایان برسانی باید ۷۰ میلیون تومانی که از من گرفته بودی را برگردانی که مهتاب در پاسخ مدعی شد دیگر همه چیز تمام شده است.

 چهارشنبه چهارم مرداد ماه، کارکنان انتظامات بیمارستان امام حسین (ع) مرگ زن جوانی را با ضربات چاقو روی تخت بخش جراحی به قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، گزارش کردند.

با اعلام این خبر، قاضی جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی سرد خانه بیمارستان شدند و با جسد زن ۳۷ ساله‌ای به نام مهتاب مواجه شدند که هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت خودش را به پلیس معرفی کرده و در کلانتری ۱۲۷ نارمک حضور دارد.

بدین ترتیب مرد جنایتکار هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: چهار سال قبل با مهتاب آشنا شدم در این مدت بخاطر علاقه زیاد درآمدهای روزانه‌ام را که از طریق مسافرکشی کسب می‌کردم به او می‌دادم؛ همه چیز خوب بود تا اینکه مهتاب به دروغ مدعی شد به شهرستان رفته و چند روزی نمی‌تواند من را ببیند.

متهم ادامه داد: ابتدا نمی‌دانستم که مهتاب دروغ گفته است تا اینکه همسایه او با من تماس گرفت و گفت مهتاب در تهران حضور دارد؛ پس از اینکه ماجرا را متوجه شدم به مهتاب زنگ زدم تا موضوع را در میان بگذارم اما او گفت که دیگر رابطه‌ای بین ما وجود ندارد.

وی گفت: پس از این حرف‌ها دنیا روی سرم خراب شد به همین خاطر یک چاقو از دوستم در غرب تهران خریدم و به ساختمان نیمه‌ کاره‌ای رفتم تا خودکشی کنم اما تصمیم گرفتم تا حرف‌های آخرم را به مهتاب بزنم و ۷۰ میلیون پولی که در این ۴ سال به او داده بودم را پس بگیرم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار