اعدام، مجازات رابطه شیطانی زن و مرد خیانتکار

شکایت زن و مردی جوان از همسران‌شان به خاطر خیانت و زنای محصنه به صدور حکم اعدام و شلاق برای خیانتکاران منجر شد.

اعدام، مجازات رابطه شیطانی زن و مرد خیانتکار

به گزارش زنهار به نقل از اعتمادآنلاین: شکایت زن و مردی جوان از همسران‌شان به خاطر خیانت و زنای محصنه به صدور حکم اعدام و شلاق برای خیانتکاران منجر شد.

به گزارش سایت جنایی، پرونده این خیانت یک سال قبل باز شد. ابتدا مردی به پلیس شکایت کرد و مدعی شد همسرش به او خیانت کرده است. این مرد گفت: من مدتی است با همسرم اختلاف دارم، اما فکر نمی‌کردم خیانت کند. من در تلفن همراهش فیلمی ‌پیدا کردم که نشان می‌دهد با مردی رابطه داشته است.

با شکایت این مرد، پلیس همسر او ژاله را بازداشت کرد همچنین مشخص شد سامان مردی است که با ژاله رابطه داشته است. وقتی ژاله و سامان بازداشت شدند هر دو به رابطه اعتراف کردند. به‌علاوه مشخص شد در تلفن همراه سامان از رابطه‌ای که این دو با هم داشتند فیلم دخیره شده است.

با ارسال پرونده به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران زن و مرد خیانتکار پای میز محاکمه رفتند.

ابتدا شوهر ژاله شکایت خود را مطرح کرد و گفت چون همسرش خیانت کرده و زنای محصنه انجام داده بنابراین درخواست مجازات او و سامان را دارد.

سپس همسر سامان به نام لادن در جایگاه حاضر شد. او گفت: من و شوهرم زندگی خوبی داشتیم و اصلاً فکر نمی‌کردم او به من خیانت کند. اصلاً نمی‌دانستم با زنی رابطه داشته است. حالا درخواست مجازات شوهرم را دارم.

وقتی نوبت به ژاله رسید او مدعی شد با شوهرش رابطه زناشویی نداشته چون با هم اختلاف داشتند. او همچنین قبول کرد در حد تماس تلفنی با سامان رابطه داشته است.

سپس سامان در جایگاه ایستاد او اتهام را قبول کرد و گفت از کاری که کرده پشیمان است.

در پایان قضات وارد شور شدند و سامان را به اعدام و ژاله را نیز به شلاق و کار عام‌المنفعه محکوم کردند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار