عکس عجیب ترین ساندویچ جهان در تایلند را ببینید/ تصویر

در کشور تایلند یک ساندویچ با عنوان «برگر کینگ» به مشتریان عرضه می شود که به جای گوشت و برگر داخل آن فقط پنیر قرار دارد.

عکس عجیب ترین ساندویچ جهان در تایلند را ببینید/ تصویر

به گزارش زنهار، در کشور تایلند یک ساندویچ با عنوان «برگر کینگ» به مشتریان عرضه می شود که به جای گوشت و برگر داخل آن فقط پنیر قرار دارد.

یک آیتم عجیب در منوی رستوران معروف «برگر کینگ» در تایلند ارائه شده که هیچ گوشتی در آن وجود ندارد و در عوض دارای ۲۰ ورقه پنیر آمریکایی است!

اخیراً ساندویچی با معنای حقیقی کلمه «چیز برگر» با تأیید بهداشت در شعب رستوران «برگر کینگ» در سراسر تایلند به منو اضافه شد. این رستوران فست‌فود زنجیره‌ای در صفحات اجتماعی خود نوشت: «این یک شوخی نیست و واقعیت دارد.»

15540469

این ساندویچ پنیر با نام «چیز برگر واقعی - real cheeseburger» در منو ثبت شده است به قیمت ۳.۱۰ دلار به فروش می‌رسد.

پس از اینکه تصاویر و اخبار این آیتم عجیب در فضای مجازی منتشر شد، یکی از شعب برگر کینگ در بانکوک مجبور شد سفارش ساندویچ را به حالت تعلیق درآورد تا مطمئن شود که موجودی کافی از این برگر برای مشتریان حاضر در رستوران وجود دارد.

رستوران‌ها معمولاً پیشنهادات منوی خود را متناسب با ذائقه‌های محلی در کشورهای مختلف طراحی می‌کنند. در تایلند نیز پنیر در بین مشتریان جوان محبوبیت خاصی دارد و معمولاً این فرآورده لبنی را در انواع غذاها استفاده می‌کنند.

یکی از مشتریان ۲۵ ساله این رستوران گفت: «یک یا دو لایه پنیر در برگر خوشمزه است، اما میزان پنیر در این ساندویچ جدید به قدری زیاد بود که من فقط توانستم نیمی از آن را بخورم.»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار