رفتم آرایشگاه تا زیبا شوم اما شبیه هیولا شدم/ عکس

خانم ناتاشا هنشو 25 ساله زنی است که برای همیشه از حضور خود در سالن زیبایی بانوان پشیمان است. او که مادر یک فرزند است قصد داشت با استفاده از وکس صورت خود را اصلاح کند...

رفتم آرایشگاه تا زیبا شوم اما شبیه هیولا شدم/ عکس

به گزارش زنهار، خانم ناتاشا هنشو 25 ساله زنی است که برای همیشه از حضور خود در سالن زیبایی بانوان پشیمان است. او که مادر یک فرزند است قصد داشت با استفاده از وکس صورت خود را اصلاح کند اما استفاده از مواد شیمیایی قوی به این منظور باعث شد تا ابروهای او برای همیشه از بین برود و چشمانش در مرز نابینایی قرار گیرند.

0.535411001356213097_irannaz_com

این زن 25 ساله انگلیسی روز بعد از حضورش در آرایشگاه با ورم زیادی در ناحیه صورت از خواب برخاست و زمانیکه در آینه به صورتش نگاه کرد متوجه شد ابروانش پر از تاولهای بزرگ شده است. پزشکان اعلام کرده اند که او به ماده موجود در این پاک کننده صورت حساسیت داشته است. بنابر عقیده پزشکان تخریب ابروهای او به حدی است که دیگر هرگز ابرو نخواهد داشت.این خانم در این رابطه میگوید که به آرایشگاه رفتم که زیباتر شوم اما اکنون به یک هیولا تبدیل شده ام. پزشکان گفته اند شاید چشمان من برای همیشه نابینا شود. او اضافه میکند درد فراوانی را احساس می کند و این بدترین بخش این حادثه است. او بخاطر اینکه عوامل سالن زیبایی قبل از استفاده از این ماده آن را روی بدنش تست نکرده اند از آنها شکایت کرده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار