مشکلات یک زن با ۸۰۰ تتو روی بدنش

یک زن بریتانیایی که «ملیسا سلون» نام دارد، تمام بدن خود را با مجموعه گسترده‌ای از تتوها پوشانده که گفته می‌شود تعداد آنها به حدود ۸۰۰ تتو در انواع و اندازه‌های مختلف رسیده است.

مشکلات یک زن با ۸۰۰ تتو روی بدنش

به گزارش زنهار ، تایمز آو ایندیا نوشت، به نوشته این رسانه، علاقه شدید سلون ۴۶ساله به خالکوبی باعث شده او نتواند جایی برای کار کردن پیدا کند و کارفرمایان به خاطر تتوهای بدنش حاضر به استخدام وی نیستند.

کار حتی از این هم فراتر رفته و شماری از فروشگاه‌ها و موسسات ورود سلون را به داخل مجموعه‌های خود ممنوع کرده و اعلام کردند چون تعداد زیاد خالکوبی روی صورتش شکلش را کلاً تغییر داده، نمی‌توانند او را بپذیرند.

این زن که تتوها تمامی پیشانی، گونه‌ها، بینی و حتی پلک هایش را پوشانده گفت: هفته‌ای حداقل سه تتوی جدید روی صورت یا بدنش می‌اندازد.

به گفته سلون، هم‌خانه‌اش این خالکوبی‌ها را برای او آن هم با استفاده از شیوه‌های مدرن انجام می‌دهد.

سلون تاکید کرد، آخرین شغلی که داشته نظافت دستشویی‌های عمومی بود اما از هفت ماه پیش از آنجا هم اخراج شده و تا الان به دلیل این خالکوبی‌ها نتوانسته است شغلی جدیدی به دست آورد.

به گفته وی، مسئولان مدرسه فرزندانش به او اطلاع داده‌اند حق ورود به آنجا را ندارد، در حالی که برخی از رهگذران نیز جملات تحقیرآمیز یا زننده‌ای را زمانی که او با فرزندانش در بیرون از خانه حاضر می‌شود به کار می‌برند. با این حال، او می‌گوید همچنان عاشق تتوهایش است و حاضر به پاک کردن آنها با استفاده از لیزر نیست.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار