نقشه زیرکانه مرد پلید برای اغفال پیرزنان

مرد سارق در نقش فردی نیکوکار طعمه‌هایش را فریب می‌داد و طلاهایشان را می‌دزدید.

نقشه زیرکانه مرد پلید برای اغفال پیرزنان

سارق طلاجات زنان سالمند با عنوان فردی خیر طعمه‌هایش را فریب می‌داد و از آنان دزدی می‌کرد.

به گزارش زنهار به نقل از سایت جنایی، کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم بعد از این‌که از افزایش سرقت از زنان سالمند به روش اغفال آنان مطلع شدند تحقیقاتی را آغاز کردند و پی بردند سارق نقشه خود را به بهانه بخشیدن وجه نقد و البسه به افراد مستمند اجرا می‌کند.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد سارق در زمان نزدیک شدن به اذان ظهر در حوالی مساجد تردد کرده و پس از شناسایی سوژه‌های خود که معمولا افراد سالمند و مذهبی هستند به آنان نزدیک می‌شود، تحت عنوان فرد خیر با نشان دادن لباس‌های بسته‌بندی شده و اعلام اینکه از کربلا برگشته و این اجناس را برای افراد نیازمند تهیه کرده با سوژه صحبت می‌کند.

تحقیقات نشان داد سارق پس از کسب اعتماد طعمه‌هایش بیان می‌کند چه طلای زیبایی دارید می‌خواهم برای زنم بخرم و برای یادداشت کردن شماره سریال طلا آن را از مالباختگان دریافت و سپس طلا را به همراه لباس‌های کهنه و مقداری پول تقلبی داخل نایلونی می‌اندازد که کف آن سوراخ است و طلا به کف اتومبیل خودش می‌افتاد. سپس شاکی به خیال اینکه طلای خود را به همراه کمک‌های اهدایی پس گرفته، از محل دور و بعد از مدتی متوجه سرقت می‌شود.

کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات خود یک خودروی سواری پژو پارس خاکستری را شناسایی و در ادامه با بررسی‌های صورت گرفته سارق به هویت پی بردند و مشخص شد او مدتی است به اتهام دیگری در استان اصفهان در حبس است و خانواده وی در تلاش برای تهیه وثیقه جهت آزادی او هستند.

ماموران طی هماهنگی قضائی صورت گرفته بلافاصله متهم را به شهر قم منتقل کردند و او در بازجویی‌ها به تعداد ۱۶ فقره سرقت در این خصوص اعتراف کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار