زان پرداخت حقوق بازنشستگان در تیرماه اعلام شد!

پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در این ماه از ۲۰ تیرماه آغاز و تا ۳۱ تیرماه بر اساس حروف الفبا واریز می‌شود.

زان پرداخت حقوق بازنشستگان در تیرماه اعلام شد!

  به گزارش زنهار،  پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در این ماه از ۲۰ تیرماه آغاز و تا ۳۱ تیرماه بر اساس حروف الفبا واریز می‌شود.

    میرهاشم موسوی صبح امروز در نشست خبری خود که به مناسبت آغاز هفته تامین اجتماعی (19 تا 25 تیرماه) برگزار شد، با اشاره به اینکه در حال حاضر بالغ بر 46 میلیون نفر بیمه‌‌شده تامین اجتماعی هستند، اظهار کرد: 18 خدمات کلان و منحصر‌به‌‌فرد به بیمه‌شدگان ارائه می‌شوند.

    سقف و کف حقوق بازنشستگان اعلام شد.حقوق بازنشستگان مسئله بسیار مهم در یک جامعه می باشد.متاسفانه حقوق بازنشستگان به نسبت تورم همخوانی ندارد.صحبت های جدیدی درباره افزایش حقوق بازنشستگان مطرح شده است.

اضافه شدن پاداش به حقوق بازنشستگان در این ماه

    رونمایی از یک نامه در روزهای اخیر می‌تواند موجب بهبود معیشت بازنشستگان کشوری در ماه‌های پیش‌رو شود.

    وی با اشاره به شناسایی چالش‌ها و مشکلات سازمان تامین اجتماعی گفت: در همان روزهای ابتدایی و زمانی که وارد سازمان تامین اجتماعی شدیم تمرکز خود را بر شناسایی مسائل و چالش‌های صندوق قرار دادیم و یکی از چالش‌های این سازمان ناپایداری منابع بود و در کنار آن قرض‌هایی بود که بی‌رویه از سال 93 تا 94 انجام شده بود و این رقم به 106 هزار تا 170 هزار میلیارد تومان رسیده بود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار