ارتباط کثیف زن جوان با دوست صمیمی شوهرش فاجعه به بار آورد!

​مجرم که در مورد رابطه پنهانی همسرش با معشوق او سوء ظن پیدا کرده بود پس از گرفتن معشوق همسرش به این اقدام شنیع دست زد.

ارتباط کثیف زن جوان با دوست صمیمی شوهرش فاجعه به بار آورد!

به گزارش زنهار؛ ویدئویی که در آن یک مرد هندوستانی پس از بریدن گردن معشوق گنهانی همسرش اقدام به خوردن خون او می کند به ویدئویی داغ در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. در این ویدئو این مرد در حالی که قسمتی از گردن قربانی را بریده در مقابل دوربین تلفن همراه فردی که در حال فیلمبرداری از این صحنه است خون او را می خورد. این حادثه وحشتناک در ایالت کارناتاکا هند رخ داد.

مجرم که در مورد رابطه پنهانی همسرش با معشوق او سوء ظن پیدا کرده بود پس از گرفتن او به این اقدام شنیع دست زد. پس از انتشار گسترده این ویدئو پلیس تحقیقات در این باره آغاز کرد.  به گفته مقامات پلیس هدد، متهم، مظنون به این که دوستش مارش با همسرش یک رابطه پنهانی داشته با او یک قرار ملاقات گذاشته و به صورت وحشیانه ای با یک سلاح سرد تیز گردن او را بریده است. در همین رابطه، “ویجی جان”، همدست وی که با تلفن همراه خود از این صحنه فیلمبرداری کرده است متهم به همدستی با او در این پرونده است.

پس از این حادثه غم انگیز، مقامات پلیس هند با موفقیت این دو متهم را دستگیر کردند. قربانی نیز بدلیل آنکه متهم از یک چاقوی کوچک استفاده کرده بود پس از انتقال به بیمارستان زنده ماند.  او پس از انجام درمان به خانه منتقل شده و دوران نقاهت را می گذراند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار