پسر شیشه‌ای پمپ بنزین را به آتش کشید

جوان معتاد به مواد مخدر صنعتی که در یکی از جایگاه های سوخت مشهد مشغول کار بود، در حالی ناخواسته بخشی از پمپ بنزین را به آتش کشید که خود نیز به شدت دچار سوختگی شد.

پسر شیشه‌ای پمپ بنزین را به آتش کشید

به گزارش زنهار به نقل از  روزنامه خراسان، این حادثه ساعت ۲ و ۴۵ دقیقه بامداد بیست و چهارم تیر هنگامی رخ داد که تانکر حامل سوخت در جایگاه مذکور توقف کرد و کارشناسان متخصص مشغول تخلیه سوخت در مخازن شدند. در همین حال یکی از کارگران پمپ بنزین در بخش مخازن تخلیه گاز بنزین، مشغول استعمال مواد مخدر صنعتی (شیشه) بود که ناگهان با روشن کردن فندک موجب انفجار مهیب گازهای متصاعد از مخازن بنزین شد و خود را گرفتار شعله های آتش دید. لحظاتی بعد شعله های آتش زبانه کشید و احتمال سرایت آن به مخازن یا پمپ های بنزین، دلهره عجیبی در محل ایجاد کرد.

طولی نکشید که با تماس های تلفنی کارکنان جایگاه و رانندگان، خودروهای آتش نشانی آژیرکشان وارد منطقه مذکور شدند و با انجام اقدامات ایمنی، از گسترش شعله ها به نقاط دیگر جایگاه سوخت جلوگیری کردند. از سوی دیگر، گروهی از نیروهای انتظامی به سرپرستی سرگرد سبکبار (رئیس کلانتری شفا) برای تامین امنیت در محل وقوع آتش سوزی حضور یافتند و به بررسی های تخصصی پرداختند. بنابر این گزارش جوان معتاد ۳۰ ساله نیز که دچار سوختگی شده بود، به مرکز درمانی انتقال یافت و بدین گونه با حضور سریع نیروهای امدادی و پلیس از یک فاجعه بزرگ جلوگیری شد. تحقیقات بیشتر برای ریشه یابی این حادثه تاسفبار در حالی از سوی کارشناسان ادامه دارد که متصدی جایگاه خسارت های واردشده را حدود ۱۵۰ میلیون ریال اعلام کرده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار