شرایط حدف کارت سوخت آزاد اعلام شد

برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی کارت هوشمند سوخت، نسبت به رمزگذاری روی کارت سوخت اقدام و در صورت فراموشی رمز کارت سوخت شخصی برای رمزگشایی به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در استان محل سکونت و در مسافرت‌ها به اولین ناحیه استان مقصد مراجعه شود.

شرایط حدف کارت سوخت آزاد اعلام شد

به گزارش زنهار به نقل از باشگاه خبرنگاران: برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی کارت هوشمند سوخت، نسبت به رمزگذاری روی کارت سوخت اقدام و در صورت فراموشی رمز کارت سوخت شخصی برای رمزگشایی به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در استان محل سکونت و در مسافرت‌ها به اولین ناحیه استان مقصد مراجعه شود.

صادقی گفت: حذف کارت سوخت جایگاهداران بر اساس میزان فروش است به طوری که جایگاه‌های سوختی که عرضه کمتری دارند به آن‌ها یک کارت تعلق می‌گیرد.

صادقی مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت گفت: مالکان وسایل نقلیه نوشماره جهت درخواست ثبت نام تولید کارت هوشمند سوخت به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.

او گفت: همچنین افراد مالکان وسایل نقلیه نوپلاک که کارت هوشمند سوخت خود را دریافت نکرده اند لازم است برای بررسی وضع کارت هوشمند سوخت خود به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه و در صورت نیاز درخواست خود را ثبت کنند.

صادقی گفت:کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌ها تا سه ماه نگهداری و در صورت مراجعه مالک با مدارک کارت خودرو و کد ملی این کارت قابل تحویل است. متقاضیان درخواست کارت هوشمند سوخت نوشماره و المثنی برای پیگیری از وضعیت درخواست کارت سوخت خود به درگاه post.ir مراجعه کنند و یا سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

به گفته صادقی، برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی کارت هوشمند سوخت، نسبت به رمزگذاری روی کارت سوخت اقدام و در صورت فراموشی رمز کارت سوخت شخصی برای رمزگشایی به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در استان محل سکونت و در مسافرت‌ها به اولین ناحیه استان مقصد مراجعه شود.

مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت گفت: حذف کارت سوخت جایگاهداران بر اساس میزان فروش است به طوری که جایگاه‌های سوختی که عرضه کمتری دارند به آن‌ها یک کارت تعلق می‌گیرد، جایگاه‌های پرفروش همچنان یک سکو و یک کارت را خواهند داشت. در مراکز شهرها هم به همین روال است، یعنی هر یک سکو یک کارت سوخت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار