فرار زن خیانتکار به دبی بعد از قتل شوهرش

زن جوان با همدستی مرد مورد علاقه‌اش پس از اجرای نقشه قتل شوهرش که استاد دانشگاه بود، همراه همدستش تهران را به مقصد دبی ترک کرد.

فرار زن خیانتکار به دبی بعد از قتل شوهرش

به گزارش زنهار به نقل از مردی با حضور نزد عظیم سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران شکایت کرد که پسر جوانش و همسر او ناپدید شده اند.

با دستور قضایی پرونده به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران ارسال و شاکی در تحقیقات گفت‌: پسرم ورزشکار و استاد دانشگاه است. او با همسرش در تهران زندگی می‌کند، اما از سه روز قبل تلفن همراه هردویشان خاموش است و تلفن منزل را هم پاسخ نمی‌دهند.

ابتدا گمان می‌رفت آن‌ها دچار گازگرفتگی شده باشند، اما وقتی ماموران با هماهنگی قضایی وارد خانه این زوج شدند، ردی از آن‌ها نبود. جست‌و‌جو‌ها ادامه داشت تا این‌که در روز‌های پایانی هفته گذشته دختری جوان به پلیس آگاهی تهران آمد و گفت که شاهد یک قتل بوده و به دلیل عذاب وجدانی که دارد می‌خواهد ماجرا را فاش کند تا عاملان قتل مجازات شوند.

این دختر به ماموران گفت: من دوستی به نام فتانه داشتم که شوهرش استاد دانشگاه بود. آن‌ها مدتی دچار اختلاف شده بودند. فتانه چندی قبل با مردی به نام مهرداد آشنا شد که طراح ساختمان بود. فتانه تلاش کرد از شوهرش جدا شود و با مهرداد ازدواج کند که نشد. سرانجام آن‌ها نقشه قتل شوهرش را طراحی کردند. آن شب شاهد ماجرا بودم. او شوهرش را به بام آجودانیه کشاند تا با هم حرف بزنند، اما دعوای‌شان شد. بعد مهرداد به آن‌ها نزدیک شد و با کمک فتانه، استاد دانشگاه را با ضربه‌های چاقو کشتند. مرا هم تهدید به سکوت کردند. جسد را در صندوق عقب خودرو انداخته و به یکی از روستا‌های دماوند منتقل کردند و با بنزین آتش زدند و متواری شدند.

ماموران به استعلام از پلیس دماوند پرداختند که معلوم شد آن‌ها جسد سوخته مردی ناشناس را یافته‌اند و به عنوان مجهول‌الهویه در پزشکی قانونی است که با حضور خانواده شاکی هویتش شناسایی شد. ردیابی متهمان هم نشان داد آن‌ها غیر‌قانونی از ایران خارج شده و به دبی رفته‌اند که تحقیقات برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار